Städning, plugg, infångning och jobb.
Hoppas ni alla har en bra torsdagskväll. Själv håller jag och katterna på att städa. Jag ska strax cykla iväg med Emmas och min fälla och göra ännu ett tappert försök att fånga in Pricken mammakatt ikväll. I somras började jag och Emma försöka fånga in sjuka Pricken och hennes kattungar. Kattungarna lyckades vi fånga in i somras och underbara Åsa tog dem som akuthem. Men mammakatt är nog den mest otroliga katt på att INTE gå in fällan. Kommer ni här på forumet ihåg mammakatt och hennes kattungar från i somras? Jag önskar så vi får in mammakatt någon gång, mager och sjuk som hon är.
För övrig har jag fått jobb på sjukhuset i Karlshamn i sommar! Helt glad! Snart klar med min utbildning. Ska bli så skönt att få börja jobba. Efter 3 års pluggande är man rätt trött på att plugga nu. Så blir ni sjuka i sommar ska ni komma till sjukhuset i Karlshamn så ska jag ta hand om er! =)
Hoppas ni har en kanonbra torsdagskväll!
Kramar Melinda och katterna!
Hoppas att hon går i fällan låter som en mycket klok dam men inte så smart för hennes bästa tyvärr. Kul att du fått jobb å förstår att man blir trött på plugga :S. Men håller tummarna för katten så hon kan få den vård hon behöver.
Lycka till ikväll, hoppas damen går in i fällan. Sk ahålla tummarna och tassarna här hemma.
Vilken tur att du har fått jobb i sommar. Grattis till det.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Grattis till jobbet och lycka till med fångsten.
Jenna

Även jag vill gratulerat till jobbet..o vi hoppas att kvällen med fångstprojektet blev lyckad! har varit bortrest o har tyvärr inte kunnat följa med i hur det gick.
Visst kommer jag ihåg mamman som vägrade gå i fällen och hennes bebbar som kom till Åsa och som vi sedan kunde följa. Nu får vi verkligen hoppas att det blir bingo snart, om mamman bara kunde begripa sig på sitt eget bästa.
Isolde ber mig hälsa mamman att hon nu får gå i fällan. Hon har själv inte ångrat sig alls. :)
Isolde den 2/3 i soffan i vardagsrummet
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"