Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 922 ggr
Ledin
0

Tiara vill åka hem!

Hej! Som Ni vet är Tiara bokad sedan ett tag tillbaka och damen som bokat henne vill få hem sin katt. Tiara ska bo i Kalmar och nu finns hon ju här hos oss i Mjölby. Är det någon som ska åka till Kalmar och ska åka igenom Östergötland, vi kan mötas upp någon stans isf Linköping-Mjölby-Tranås. Tiara är snäll så man får en bra resevän med sig :)

Ledin
0

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=9d36b813-c69e-4a47-8e8c-aecc2b3321ee&Filename=KKS katter 019.jpg)

Alexej
0

Lägg in en annons på djurtransport:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Wiizy
0

Vilken sötnos. :)

Ledin
0

men jag trodde jag la det under transport :S

Puma77
0

De menar transport i fokus. De har en egen sajt här på i fokus.

//Pia

Ledin
0

aha jaså det viste ju inte jag :) nu har jag lagt in där med :)

Puma77
0

Man lär sig ngt nytt varje dagFlört

//Pia

Hawknestgrove
0

Puttar upp!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Elcyion
0

De har även tråd som kallas erbjudes (och en annan för sökes). Kolla i tråden erbjudes, så ser du vad olika personer erbjuder för transport hjälp.

Medarbetare på jack russel terrier

Ledin
0

det var en som lagt in oss på någon lista på d.transport :) men ska kolla igenom lisatan är ju skitkass på hur vägen går dit å vart den forsätter jaja får väll se om någon nappar :P

essut50
0

Kan man åka en vardag med henne till Kalmar? Det blir så isåfall med tåg.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Hawknestgrove
0

Åh, Essut, du är en ängel, Tänk, om även du kunde frakta denna kisse!

solweig
0

ska du åka essut?

Ledin
0

Nu är det inte så akut :) Tiara ska flytta innan sommaren då hennes nya matte renoverar lägenheten å det passar Tiara bättre att få flytta när allt är klart :) Essut är en ängel som även då kan ställa upp som sällskap till Tiara på tåget. Så jag komemr få kela ett tag till med henne å det gör inget tvärtom så har hon blivit en liten mattekisse som gillar hålla koll på mig vad jag gör o så mjauar hon lite åt mig jätteflickit mju har hon :)

Puma77
0

Ha ha inte som Tudor då som piper. Ha ha han låter inte alls manligt precis.

//Pia

Ledin
0

jo lite pipit jätte gullit är det :) lite flickit så där men trodde inte vetten att han oxå va en tjeja :) hahah kanske har en bejakad kvinnligsida.

Puma77
0

Nej det var veronika som trodde det innan då han var minst i kullen. Men sen upptäckte de att han hade ngt i baken när de
kelade med honomFlört

Ja Tudor har nog en liten kvinnlig sida *fniss*

//Pia

essut50
0

Jag har lovat att ställa upp för Tiara, om inte jag kan åka när det är dax så åker min "gubbe"..

När han inte vill ha nån mer katt, så får vi göra så här istället.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Naquita
0

#18 och den hjälpen ni erbjuder behövs så stort, tänk om fler kunna göra som er! ofta kliar man sönder huvudet innan man vet hur man ska lösa allt hehe=)

eh, ni vet ingen tranport från Kalmar till Gbg? en av kalmarkatterna vill till sitt stödhem efter kastrering 18/3

Hawknestgrove
0

Puttar upp Naquitas förfrågan……Rackarns att jag bor poå fel sida, annars hade jag gärna kört den biten….