Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 2070 ggr
ormar_coolt
0

Efterlyses: Katten Cissi, Karlstad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag har tappat min söta lilla katt:( Hon kan vara väldigt agresiv mot andra hon inte kjänner…Hon har ett halsband på sig som är rött med silvriga nitar…Hon är någonstans i karlstad runt där…Jag saknar henne jätte mycke:'( Hon är ungefär 4 år… men ser veldigt liten ut hör på namnet Cissi…:'(

Hawknestgrove
0

Puttar upp!Sätt upp lappar i området med detta foto på och kontakta polisen också! Gå ut i gryningen och locka på henne, med skramlande godisburk! PRata med grannar!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Erika91
0

Här är en artikel om vad du ska gör när din katt har sprungit bort:
http://www.hittekatter.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=48e1c876-ae42-4d42-96c0-29e733243bd8

Jag håller tummarna på att Malin kommer tillbaka eller upphittas. Är hon chip/id-märkt?

Sidentass
0

så fin misse..hoppas verkligen att hon snart är hemma igen..utlova gärna hittelön på efterlysningslappar, det brukar få igång ungdomar i letandet!

JosephineF
0

Har ändrat på rubriken så den blir mer lättförstådd, hoppas det är ok för dig ormar_coolt.

Issa
0

Ring Djurskyddet Karlstad också, ifall dom får en anmälan dit och man kan också lägga efterlysning där.

ormar_coolt
0

Hej tack att ni bryr er om mig och min kattGlad Men jag kan inte leta efter lilla cissiLedsen för att jag har flyttat till norge, har bott här i 1 år fick cissi i februari…Gråter när de närmade sig julafton så skulle jag och min mamma åka och hälsa på mina syskon och pappa, vi skulle vara där i 1 vecka så kunde inte lämna katterna…. så vi tog me dom…. på väg hem så stannade vi i karlstad och då hände alltLedsen Vi märkte inte att hon va borta förens de va försentLedsen när vi va hemma så va inte cissi därGråter Stakkars Cissi hoppas någon hittar min lilla bäbisGråter

ormar_coolt
0

Men de e jag som heter malin inte min kattSkrattandeMin lilla bäbis heter cissi

annebeate
0

Som någon skrev, kolla med polisen i Karlstad om de fått in henne. Efterlys henne också med bild på Blocket under Efterlysningar, på www.katter.nu och Stockholms katthems hemsida. Hon hade ett rött halsband på sig men där var kanske ingen bricka eller tub med information om henne? Din pappa och syskon har de möjlighet att ta sig till Karlstad och sätta upp lappar ?

Jag hade ringt redaktionerna på KarlstadsTidningen och Nya Wermlandstidningen, se deras hemsidor på nätet,  och berättat om vad som skett och hört om det finns någon vänlig journalist  där som skulle kunna skriva i tidningen  om hennes försvinnande  och sätta in en bild på henne. Det händer faktiskt att tidningar gör så. I ditt fall så kan du ju inte  själv leta efter henne eftersom hon försvann  under genomresa i Karlstad och du dessutom inte bor i landet. Så du är ju särskilt beroende av hjälp från allmänheten och med tanke på att det är kallt ute så är det ju särskilt angeläget att hon återfinns så fort som möjligt. 

Om det visar sig att de inte gör sådana reportage hade jag satt in en annons i  tidningarna om möjligt med bild.

ormar_coolt
0

Håll gärna ögonen öppna efter hon alla som läser detta och bor i elr nära karlstad de vore jätte snällt saknar henne såGråter

Erika91
0

Oj förlåt. Jag håller tummarna för att Cissi kommer hem!

Hawknestgrove
0

JAg med! Alla som bor i trakten, håll ögon och öron öppna!

frk-Connemara
0

åååå hvor er du Cissy, Malin trenger deg?

Hawknestgrove
0

Puttar upp, för er som bor i trakten

Erika91
0

Puttar

annebeate
0

Hoppas alla  som bor i Karlstad med omnejd håller utkik efter Cissi.

Mona22
0

är hon idmärkt eller så för har hon bara halsbandet så kan det lossnat och då är den inte märkt alls så då kan någon tro att den inte har någon ägare och ev omplacerat henne.

ormar_coolt
0

Nej hon e inte de=S Åh =( Men så länge hon har de bra så mår jag braGråter

Hawknestgrove
0

Puttar upp för söta cissi

Elcyion
0

Du kan även kontakta djuraffärerna i och runt omkring Karlstad och fråga om de kan sätta upp en lapp i affären.

Medarbetare på jack russel terrier

Erika91
0

Puttar!

ormar_coolt
0

åh tack att ni hjälper migGråter

Hawknestgrove
0

Inget resultat?

Erika91
0

Jag undrar också ifall Cissi har kommit tillrätta!