Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1295 ggr
Naquita
0

OT flyttat:D bilder på HELA huset;D

Wiiiie helt underbart, Emma och djuren ska flytta till hus=)))))

Stor fin tomt med staket runtom, som ligger precis vid skogsdungen i ett lugnt område inte alltför långt bort från stan=))

Onikan
0

Åh GRATTIS!!
Nu blev jag lite avundsjuk ;) Låter härligt. Bilder?

När flyttar du? Eller det är du och killen som flyttar tillsammans dit gissar jag?

=D

Naquita
0

Nej, jag flyttar själv nu. är för tidigt att flytta ihop.

Jag flyttar runt den 1/3-08=))

Har inga bilder än, kommer när jag flyttat dit=)

martdat
0

Grattis! !! hur stort är huset? lite bilder vore roligt att se

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Naquita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Själva huset är 70 kvm, med 2 våningar, nyrenoverat(max tvåmanshus typ), stor tomt, källare o garage=)

Här kommer en bild på baksidan utav huset:)

Naquita
0
Naquita
0
Naquita
0

och längre ifrån:)

karins
0

Så härligt för dig och katterna :) Mysigt med hus! Vi håller på som bäst med att renovera vårt. vi flyttar den 15/1.

JosephineF
0

Vad härligt!! =) Ska bli roligt att få se bilder inifrån i mars då =) Grattis!

Onikan
0

Aha, nej det är bättre att skynda långsamt med sådana saker som att flytta ihop, är det rätt så har man ändå hela livet på sig :)

Huset ser jättemysigt och fint ut utifrån! Där kommer du och kissarna och vovven få det härligt! Sitta på uteplatsen i vår och njuta av första vårsolen, plocka i rabatterna, busa runt i trädgården med vovven och slippa grannar nära inpå.

Är ditt eget eller ska du hyra?

åh, jag är sjukligt sugen på hus jag med…

Ankah
0

Vad fint ni bor! Jättefint hus, Naquita! Själv sitter man fast i en lite halvdassig tvåa i storstan… Fast med katter blir det ju hemtrevligt var som helst!

Sidentass
0

Men åh vad härligt de låter!

Jättegrattis till det nya fina boendet för dej o djuren!

marieborg
0

Å grattis vad kul!

Blir lite avundsjuk….vill oxå flytta till ett hus på landet!

Jenna-Gun
0

Så fint hus.

Påminner om vårt hus.

Det var 70 kvm innan vi byggde till tvättstuga + datarum

Osh en stor altan/Balkong som går att näta in.

Kram o lycka till.

Jenna

kattlover
0

Grattis vad kul!  Ska det bli innätad uteplats till katterna då?

Puma77
0

Grattis, vilken lycka. Måste kännas oerhört bra och det är du värd efter allt du gjort för kissana med.

//Pia

emjon
0

Grattis till det huset och det blir säkert jättemysigt för er. Kunde genast se framför mig hur altanen blir innätad.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

kattassen
0

Grattis Naquita! Det låter ju jättehärligt med eget hus och så mysig trädgård. Perfekt för dig och alla djuren.

Lycka till!

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

teserese
0

#17 hehe där tänkte vi samma =)

Grattis emma….

Hawknestgrove
0

Grattis så jättemycket till dig! Hoppas du ska trivas!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Engla
0

Jättekul! Huset ser så mysigt ut! Jag hoppas ni kommer att trivas där. Brumma vill väl ha en rastgård nu? Cool

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Miija
0

Min tanke oxå. Skrattande

Erika91
0

Grattis! Jättefint ställe. Där kommer ni att trivas bra :D

essut
0

Grattis, vilka lyckostar dina katter och hund är.

anebit
0

Men vilken lycka för dig och katterna och hunden…

Nu får du ju rum med  många fler djur. Flört

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Ciiviic
0

ååh Grattis Emma  : ) … Hoppas att allt kommer gå bra : )

maggan47
0

Grattis, lika nyfiken som andra, ska du hyra eller köpa det, ser urläckert ut, precis vad jag skulle vilja ha Maggan47Glad

Lena
0

Toppen Emma! Det blir kanon! Grattis!

//lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

JosephineF
0

Vi kan väl köra handuppräckning här? Alla som är småavis på Karin.s och Emma som flyttar till (varsitt) hus räcker upp en hand.

*räcker upp min jätteivrigt*

karins
0

Ja nu blir det hittekattsfika i Blekinge Flört

Ciiviic
0

jag med jag med

maggan47
0

viftar med uppsträckt hand Maggan47Glad

JosephineF
0

Misstänkte väl att det fanns fler Skrattande

solweig
0

jag vill också ha ett hus på landet, så man kunde ha fler katter.

Hawknestgrove
0

Gläds så åt Emma och hennes nya bostad!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Naquita
0

ja, ajg är så glad och förväntansfull. Även om det inte är ett stort hus är det ändå en frihet(eller källaren) + att jag får en stor inhängnad tomt för hunden att springa lös energi på:D

anniii
0

Underbart Emma!!! GRATTIS!!! Jag kommer att hälsa på, var så säker!  :)

Naquita
0

#37 ja, det kan bli vårgrillning hos mig och inviga min veranda:D

missempty
0

Jag räcker också upp min hand! Jag vill också bo i hus! Gråter

Fast jag flyttade ju för snart 2 år sen till en tvåa med uteplats… som jag nätat in - så vad gnäller jag för egentligen Flört

Naquita
0

Imorgon flyttar vi:D wiiiii….Det ska bli så spännande! Det är därför jag knappt varit härinne, + lite annat. Men Men..jag kommer tebax så småningom:D

Alexej
0

Varför har jag missat tråden? Fundersam

Jättegrattis Emma, det blir hur bra som helst!!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Ledin
0

Grattis till husköp jaså du tar å köper hus själv å killen får vänta helt rätt :D Bra trädgård där kan ju missarna gå ut såg oxå en bra altan stor å bra :) Litet å fint hus grattis igen.

Simson
0

Jag viftar ivrigt med mina händer!! Blir SÅÅÅ avundsjuk! Vill också ha eget litet fint hus att skrota i!! Vad fint ni får det!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Wiizy
0

#40 - Det är ju 16 feb, inte 1 mars… ;)

Naquita
0

#44 ja, men ibland kan man flyta in tidigare, som jag gör nu. Det är slut mellan mig o "killen" o de e tur de, jag hittar bara psykopater=///

Så jag är singel o glad, o bor i hus snaaart wii:D

karins
0

Vad härligt Emma! Kan se din stora gosiga vove springa och busa på gräsmattan. Vilken otur med killen:/  Jag får bara alkisar..kanske för att de ser så dåligt när de är fulla :/

Puma77
0

Underbart med hus nu Emma. De e du huset vovven och katterna nu. Kille va e de? Nja finns bara en i mitt liv just nu Tudor.

//Pia

Sidentass
0

Vad underbart att få bo i hus! Tänk vad mycket utrymme djuren också får! Önskar allt lycka till med flyttandet:-)

Naquita
0

NU e vi i huset:D helt fantastiskt UNDERBART…. Går inte att beskriva. Hunden har knappt velat vra inne, busat runt i trädgården hela dagen hihi. Nu ligger han deckad bakom mig=)

Mina fantastiska vänner o min underbara familj har hjälpt mig ända fram tills halv sju ikväll. vi har fått upp jättemkt:D

Jenna-Gun
0

Hade du redan Interne? hihi

Engla
0

Vad roligt Emma! Och för alla dina djur.

MorganP
0

Tyckte jag hörde en hund som precis skällde att det skulle bli forumträff under sommaren, kanske hörde fel Flört

Simson
0

Morgan: Jag tyckte jag hörde hundens inbjudan också!! =)

karins
0

Ja nog var det din hund Emma, som vi hörde Flört

martdat
0

Vad myzigt ni ska ha det !!! Detta var du värd,

maggan47
0

men vilken lycka att du har din familj som hjälper dig, dom finns alltid kvar, killar kommer och går, vänner består, förstår att du kommer att trivas där i huset Maggan47 

Alexej
0

#45 Man lär sig så länge man lever:) Då slapp han bära….

Lycka till nu i det nya huset!!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

Härligt Emma att du flyttar in i huset nu lagom till våren och allt. Det blir kanon för både dig och djuren.

Och killar växer ju på träd vet du så det kommer snart bättre möjligheter. :)

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

#49 --O datorn redan uppackad..viktigaste prylen..jomenvisst!!:-O)

Naquita
0

hihi har bärbar datorn o mobilt bredband så jag har haft internet under hela flytten hehe;)

Min store kaxige alfahane Noah har inte vågat gå fram från sovrummet knappt*s*(de fick vara i sovrummet på ovanvåningen för det blev klart först o gick att stänga) o inte Brumma eller stödisen Zimba heller. Fegisar:P

Gucci trodde jag skulle bli jätterädd o nätan gå tillbaka till sitt skygga jag igen, men inte då. tuffing e vad hon e, undersöker varje vrå tillsammans med Amigo.

Amigo e lyckligare än någonsin, spinner o myser och är jättegosig. =))

Nej, nu ska jag gå ut med hunden i brunnsskogen, som ligger precis bakom knuten:D

karins
0

Nu vill vi se bilder Emma Räcka ut tungan

Naquita
0

nja ni vill nog inte se kaoset:P

Naquita
0

dessutom har jag inte en susning om var min kamerasladd är=/

karins
0

Men vi vill se hunden ute i trädgården..så länge Räcka ut tungan

anniii
0

Å vad skönt för er! Jag hörde absolut hunden så det är inte fel på era öron!  Skrattande

karins
0

Kan va svårt att hitta allt när man flyttat..vi har fortfarande inte packat upp allt här :/

Naquita
0

Nu har jag hittat sladden:D o fotat min buse ute:) Han är så lycklig, jag får nästan glädjetårar. Ni som träffat honom vet hur vaktig han var när jag gick utanför lägenheten med honom, alla barn, hundar, aktter, människor.. han mådde inte bra i lägenhet. Nu fick han springa av sig innan vi tog morgonpromenaden. och vi kunde möta…håll i er nu-.EN HUND och totte satt fint HELA TIDEN!! tills hunden inte syntes mer. ifs var det 50 meter mellan oss, men detta har aldrig hänt innan. min hund skäöller ALLTID när vi möter hundar. åh, vad beröm han fick o jag är så lycklig!

Ifs fick han för sig o jaga en joggare han tyckte väl de såg kul ut, o innan jag fick flexikopplet att stanna ..ojoj, de måste sett kul ut.. Han var aldrig i närheten utav joggaren men om blicker kunde döda. min hund skämmer ut mig haha..

Naquita
0

ååh så mysigt att kunna rulla sig när man vill:D

Naquita
0
Naquita
0
Naquita
0

Kom igen då, lek med mig hittekattfolket!

Naquita
0

Titta, här säger matte jag får ligga HUR MYCKET JAG VILL, och ingen kan förbjuda mig till det. jag har nog kommit till PARADISET

Onikan
0

ååååååååååååå vilka underbara bilder!!
Han har få kloka, snälla, godhjärtade ögon. Jag blir helt rörd av glädje för honom och för din skull. Vilken lycka!!! Gården ser jättestor och mysig ut för honom, och instängslad -perfekt! Jag blir hemskt hus-sugen själv, men jag är jätteglad för din skull Emma!!!

Livskvalitet.
För både dig och djuren.
Hus och nära till natur kan verkligen göra mycket.

Naquita
0

Men…..jag då?

Erika91
0

Underbara bilder! Kyss

Ankah
0

Ja. Herregud vad häftigt med eget hus!

karins
0

Åh vilka härliga bilder…Så underbart nöjd och glad voven ser ut Skrattande

Ledin
0

wow din flytt gick fort :) så skönt för din hund att kuna gå ut i egen trädgård som i sin tur ser stor o bra ut för honom. Å snacka om skönt att slippa gå ut på morgonen bara släppa ut sen ta promenaden när man piggnat till lite. Lova mig bara en sak ta upp bajsen om han nu bajsar i trädgården ;) vet måga som itne tar upp bajsen i sina trädgårdar å givet vis så råkar man trampa i det :S Men så tror jag ju vissligen att du Emma är någa med sånt :) Gå gärna in o kolla på korten på Tiara i inlägget La Trisha o hennes bebbar :)

tervmatte
0

Det lyser av glädje i Totte :-) Hela han ser så lycklig ut…

Jag sitter här och ler… En paradis…

Puma77
0

Så underbart det ser ut.

//Pia

Jenna-Gun
0

Det är så mysigt att se vovven skutta där och vara lös o ledig.

En stor nospuff till honom

Jenna(hundrädd)

Simson
0

Ren skär lycka lyser om honom!! Glad i hjärtat blir jag när jag ser korten!! Lycka till allahopa!!!

Alexej
0

Jag är sååå glad för er skull!! Vad bra att du har staket rumd huset. och bilden av Amigo är jättefin:)

MelindaS
0

Så underbart! Emma jag saknar redan ditt hus och dina goskisar och Totte. =) Du får det så himla fint där! Jag ville inte åka hem i lördags kväll. =) Totte var verkligen helt galen av glädje av att springa på tomten. Amigo var också så jätteglad det bara lyste i ögonen när han gick runt och undersökte huset. Och Gucci är verkligen så modig nu. Dina djur kommer verkligen att stormtrivas där. Jag kommer och besöker dig VARJE dag! Bara så du vet! =) Du har faktiskt lovat att jag får bo i ditt garage. *ler*

Hoppas du kommer att trivas kanonbra vännen! Och bara ring om du behöver hjälp med något. Är så glad att du hittat ett sådant kanonställe! Det är du så väl värd! Märker hur glad du är och då blir jag också så glad!!!

Kramar Melinda

Elcyion
0

Du vet om att du kommer att få en inneboende va? Flört Molly skulle kunna busa fint med din fyrbening, och katterna kommer säkert att trivas de med Skrattande

Medarbetare på jack russel terrier

Faxlin
0

Vad fina bilder. Där ser man riktigt lyckan stråla från honom.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Naquita
0

Hur ska jag göra när 3 av 6 katter inte vågar gå nedför trappen? Tredje dagen vi bor här idag, och Noah, Brumma o stödisen Zimba har inte vågat komma ned ännu:(

Visst e de perfekt med inhängnat runt HELA tomten:D Mamma o dom var här med sin hund(som inte kan vara lös) oc hon fick springa av sig, men hon hoppade över grinden haha.

Melinda- ja, du kan bli min trädgårdsarbetare;) Är så tacksam för att ni hjälpt mig så mycket ska du veta.

Såhär fint är köket nu=))

första bilden- såhär ser det ut i "lilla" delen utav köket

Naquita
0

Stora delen utav köket:)

Naquita
0

Ser man ut i hallen lite..

Naquita
0

Köket från vardagsrummet:)

Naquita
0

Ser ni katterna? hihi

Naquita
0

tycker spisen o fläkten o allt e såå snyggt=)

Puma77
0

Jösses, kanonläckert kök.

//Pia

Jenna-Gun
0

Du har ett jättefint hem. Som du kan vara stolt över. Såg att du har elememt som går att ha kattbäddar på.

Har inte det här hemma :(

Jenna

Naquita
0
Naquita
0

Ena hörnan som ser lite tom ut ännu.

Naquita
0

Någon har redan godkänt hemmet hehe:)

Naquita
0

Vad händer? undrar Gucci

karins
0

Så mysigt du har det Emma! Jättefint kökGlad

Jenna-Gun
0

Perfekt hörn för datorn.

Faxlin
0

Ohh, vad fint du har det. Tycker verkligen att det var så mysigt med köket. Att ha diskhon där var nog det mysigaste tror jag. Tänk att slippa stå och glo in i vägen när man diskar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

solweig
0

jättefina bilder på totte. märks att han trivs där. lycka till med huset, emma.

Erika91
0

Vad fint det är!

Engla
0

Vad fint du har det. Där kommer Brumma med vänner att trivas. Skrattande

marieborg
0

Superfint! Vilket paradis för dig och dina pälsklingarGlad

Lena
0

Vilka fina bilder på katterna och vovven i nya huset. Supermysigt ställe du hittat! Köket är ju supersnyggt inrett. :)

//Lena

maggan47
0

vilket fint hus, och lyckan i Tottes ögon måste vara värt allt besvär med flytten, och så småningom hittar katterna både upp och ner för trappen ska du se kram Maggan47

Naquita
0

ja, jag får hoppas de vågar sig ner snart. jag var s elka igår faktiskt att jag tog ned maten, de går väl ner när de blir för hungriga hoppas jag:)

Ska fota övervåningen idag=) ååh, vil hem nuuuuu( sitter på jobbet)

Ankah
0

Ja, jättefint har du det, Naquita! Vilken dröm att ha ett hus!

karins
0

Väntar med spänning att få se bilder från övervåningenRäcka ut tungan Hur många rum har du i huset Emma?

Naquita
0

öh, vad blir det…4 små? 2 däruppe, och hur många kan man säga de e där nere..2 där oxå? hm..ja så 4 ungefär..

karins
0

Då har ni ju gott om plats Glad

Naquita
0

jaa, sedan när altanen e innätad blir det ju som ett extrarum där med, underbart:D

zenita
0

grillfest till våren?Oskyldig

Naquita
0

#114 absolut..orkar ni åka ända ner hit för det dåCool Ni kan ta med er en husvagn lr tält o campa på tomten..ingen dum ide..emma e smart idagFörvånadOskyldig

karins
0

Härligt med AltanGlad och grillfestFlört

Naquita
0

jaa, o den e rätt stor med=) vänstersidan,

Naquita
0
Puma77
0

Långbord med kräftskivaSkrattande. Jag ser en hel drös med hittekattfolk framför mig med partyhattar och alltFlört

//Pia

Naquita
0

#119 det hade varit skitskoj rent ut sagt:D o alla med honhundar får ta dom med sig såklart, hanar tål inte min hund tyvärr.

Jenna-Gun
0

Hur har ni det i nya hemmet.

Nyfiken på mer foton

martdat
0

Underbart! verkar myzigt!

maggan47
0

vilken perfekt altan att näta in, eftersom det finns stolpar redan Maggan47

Naquita
0

ja, visst e de..måste bara komma på vilket nät osv, någon som har förslag? det ör bara halva altanen som har stolpar dessvärre, men dt blir nog fint ändå.

Naquita
0

Har inte lagt upp bilder på resten utav huset, men här kommer det:)

Lite utav vardagsrummet när det fortfarande var lite kaos

Naquita
0

Den branta trappan:P tog noah en vecka att våga gå nedför den..*s* NU vågar alla=)

Naquita
0

Lilla rummet innan sovrmmet, måste ha nya möbler som matchar..har alla möjliga färger där nu..*s*

Naquita
0

snygga tapeter iaf=)

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Jag köpte mjukt "militärgrönt" nät av Gunilla.H, maskor 50 mm. till min balkong. Kanske har hon kvar. Det blev väldigt bra och diskret. Jag är jättenöjd men missarna mestCool

Naquita
0

Hörnan innan trappen

Naquita
0

Kattlådan är väl gömd;)

Naquita
0

Mina pälsklingar fick en fin plats däruppe:D passade perfekt där hihi

Naquita
0

Ena sidan utav vardgasrummet

Naquita
0

Sovrummet, litet o gulligt:)

Naquita
0

Min tomt sedd från övervningen i lilla rumsfönstret

Naquita
0
Naquita
0

andra sidan av sovrummet..inget rum e helt klart ännu.

Naquita
0

Katterna myser i sängen;)

emjon
0

Vad roligt det var att gå på rundvandring i ditt mysiga och fina hus. Tror säkert att ni alla kommer trivas jättebra där och det blir härligt framöver rätt årstid att flyttta.

Tänkte på detta med trappen och kissarnas ovilja att gå nedför den. Ett litet tips är att man kan lägga nålfiltmatta på stegen för att inte halka. Det finns färdiga bitar att köpa som kan fungera jättebra.

Grattis till underbart hus och tomt.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Jenna-Gun
0

Jag blir så avis på dina fina snedtak. Hela huset är så fint.

Men min trappa är brantare hihi

kattassen
0

Å så fint du har fått det. Ser riktigt mysigt ut ditt lilla hus. Har ni renoverat lite nu innan inflytten? Det ser så fint och fräscht ut.

#131 Precis en sådan kattlåda (samma färg till och med) med en likadan gummimatta framför har jag till mina också:-)

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

maggan47
0

jättefint hus, och som sagt, kul med rundvandring, jag har också snedtak i mitt sovrum, med burspråksfönster, hade problem med gardiner, när jag flyttade in, eller gardinstång rättare sagt, eftersom det inte fanns någonstans att fästa den, men köpte duschstång, och spände fast i burspråksväggarna, med ringar till gardinerna Maggan47

Erika91
0

Det ser mysigt ut huset :)

Naquita
0

tack alla. det är suoermysigt:D

Nej, det var nytapetserat/målat detta året, och köket är endast något år gammalt. Huset ska vi måla om till våren, men annars är allt nytt o fräscht:D är härliga trägolv döruppe som knakar när man går på dom, men huuh så hemskt det låter när det blåser , som om hela taket ska rasa samman haha;)

Simson
0

Trädet på #136 är perfekt till katterna att ligga i på de grenarna!

Kan du inte klona ditt hus så jag får flytta in i ett likadant?!?? Snälla?!! Jag blir så sugen att bo som du!! VILL HAAAA!! Varför finns inte sådan här?? Why!!! Å jag blir blå av avundsjuka!!!!

Du får det så fint!! Underbart för dig och dina pälsklingar!!! Där måste ni sova bra! Med innätad altan kommer det att bli paradiset!!

Kram på dig för denna härliga chans!!!

Naquita
0

haha Simson, klona mitt hus?;P du kan få hyra garaget..*s*

Simson
0

Garaget? Jag börjar packa genast… *springer runt yr* Skrattande

Ciiviic
0

Woow du oh missarna bor verkligen jätte vackert :]

JosephineF
0

Jag är en hemsk person.. Jag känenr äkta svensk avundsjuka. Och det gör hunden min också! ;) Men så jag unnar dig och dina pälsbollar, och då alldeles särskilt Totte, detta! =)

Naquita
0

hihi ja, detta är så härligt. Vi jobbar fortfarande på området där jag bodde innan, och så fort vi kommer hit blir min hund en helt annan. Vaktig och spänd, häruppe bråkas det vädligt mycket med både järnrör, knark o allt annat:(( Min hund kan äntligen slappna av:D och igår kom grannen rakt framför oss fram o hälsade oss välkomna till gatan, mycket trevlig äldre man , vi stod o pratade en stund.

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.