6 6mån.kattungar behöver HEM!!!
Sommaren 2007 räddade jag en kattfamilj bstående utav en utmärglad mamma och 6 3veckors kattungar, de har fortfarande inte fått nya hem och är nu ståtliga 6månaders katter som inte vill ngt annat än få kärleksfulla hem!!!
En del av er kanske minns dom? Jag fick bräcka upp bräder för att komma åt de 6 ungarna på 3 veckor som den utmärglade dumpade mamman hade lagt under en vedstuga mitt ute i Brunnsskogen, det tog flera timmar men med envishet och tålamod fick vi ut alla ungarna och mamman. De kunde inte vara kvar hos mig då jag precis skulle flytta till trean jag bodde i innan huset, och nu behöver de alltså få nya hem fort innan de blir för stora.
här finns en länk till "räddningsauktionen"
http://kks.forum24.se/kks-about94.html
Ungkatterna finns i Ushult, Småland.
Mvh Emma, Kattkommando Syd emma@kks.nu

Blåvita honan

Bruntigré hane

Bruntigré och vit hane

Bruntigré och vit hane 2

Bruntigre och vit hona(finns 2 identiska)
De söker akut hem då de inte blir yngre direkt och stödhemmet har många andra katter.
Puttar upp!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

putt!

Känner ijen detta, var inte de i aftonbladet när de hittades? ja de behöver egna hem, 6 st,,,, tålmodigt stödhem,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Sånna snygga katter det har blivit av dem! :) Kommer ihåg den tragiska historien som fick en lycklig upplösning tack vare ditt ihärdiga arbete. Nu får vi hålla tummen för att de även får permanenta hem! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
jaha är det så där dom ser ut nu kolla in bilder på kks sidan är det dom? det va något grillställe fast va lite fylleplats för tonåringar? Jätte söta var dom ju. Men suck kan inte ta nån tyvärr även om jag gärna vill så kan jag inte.
#6 precis det är de småttisarna som nu blivit stora halvårsungar. Det är alltså inte stödhem som efterlyses utan permanenta hem