Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 712 ggr
leevan
0

Nu har han hittat klösmöbeln!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Han ser ju så liten ut….men så är vi ju vana vid 6 kg´s katter också!

siberlina
0

nu är han väl  helt   salig   som fått en sån leksak…

essut50
0

Åh vilken fin klösmöbel han har fått.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Puma77
0

Sicken lycka att utforska den.

//Pia

leevan
0

Liam och Minette (våra två andraa kissar) älskar den!!! Dom klättrar och kör riktiga busrace i den…

Hawknestgrove
0

Suck, den är jättefin. Kan inte ha en sån. Vi har för lågt i tak…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ledin
0

oj den va då inte liten klösmöbel :P sån skulle jag inte får plats med här inte, men super fin vilken grejj för en katt

Blondieisbackagain
0

jösses vilket  klösträd där måste dom trivas

va söt han är :)

SimsBrooke
0

Vart har ni köpt den klösmöbeln?
Hur mycket kostar den?

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Ledin
0

jag har sett såna där dom kostar lite :P 2-3 laxar minst såg en ännu värre sak den kosta bara 4,5 laxar. Såg oxå en jag ångrar att vi inte köpte var en högpelare med olika hyllor  den satte man fast i taket den hade vi fått plats med halva priset 400.- billigt

Erika91
0

Sån fin klätterställning :)
Förstår att katterna gillar den :)

Alexej
0

Jättefint!!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

tervmatte
0

Jag köpte exakt en sådan möbel från tyska E-bay för 726kr med frakt och allt inräknat :)

MVH

Anna

Puma77
0

Ja Anna det var den som var på ett av korten du visat va? Den e urläcker, önskar jag bodde större.Ledsen Men samtidigt bor jag så bra där jag bor.

//Pia

tervmatte
0

Nej, det var inte den du såg :) Vi har två klätterträd, ett i matsalsrummet nere och ett i kattrummet uppe. Och det som är uppe är exakt det som leevan har på bilden, till och med samma färg :-)

Puma77
0

Jösses hur mycket fina klösträn har niFörvånad Nu e jag avis och inte nog med det snart har ni nyrenoverat också.

//Pia

tervmatte
0

Vi har som sagt två stycken. Den som står i matsalsrummet nere köpte jag för ett år sedan så jag fortvarande var en glad arbetare och hade råd med ett sådant. Den var då på rea på djuraffären och jag fick den för 1000kr. Annars kostade den 1500kr.

Den andra köpte jag av misstag och ren galenskap när jag fick ett lösenord från tyska ebay och  skulle bara kolla om det fungerade…. Och det gjorde det…. Jag hamnade på en sida med träd där jag inte fattade ett ord. Jag fyllde bara i en summa i en ruta och vips så vann jag Förvånad Tur att jag hade 800kr kvar på sparkontot och kunde lösa ut det… Men nu i efterhand så är jag jätteglad för det. Kissar har hur kul som helst i trädet :-) Så ibland kan det komma ut något bra ur ett rent galenskapSkrattande

Och nu gör vi om lite i huset för att det har gått åtta år sedan sist och det blev rätt så slitet. Men vi kommer billigt undan. Till matsalsrummet gick det åt två rullar med tapeter och två liter färg, plus en bård. Och till köket köpte vi nytt kakel för 250kr, billigt med sååå fint. Små plattor 10x10cm. Vi håller precis på att sätta upp dem :)

Och nu ropar Glenn på mig igen och måste jag dit igen innan det stelnar för mycket, fixet alltså Pia, och inte det du tänker på:-)) Till Er andra, Ni måste vara övertydliga när det gäller Puma77 annars så har tjejen tendenser att överanvända sin fantasi, hi hi…*fnissar*

Puma77
0

VaFörvånad jag nehe dåFlört

Ja men ibland är det ju bra om det stelnar till lite. fast kanske inte kakel om det var det du menarFundersam 

Sen är det ju så att man måste vara övertydlig när det gäller tervmatte med för hennes fantasi är definitivt inte rumsren.

//Pia

Blondieisbackagain
0

hahahah :D

ni är ju så roliga när ni 2 sätter igång ahah

Puma77
0

Lika barn leka bästFlört

//Pia

Blondieisbackagain
0

Skrattande

tervmatte
0

SkrattandeOskyldig Nu är den rätt så stel…

Blondieisbackagain
0

hahaha!Skrattande

Puma77
0

Usch tervmatte jag vill inte veta. Tror inte jag vill se resultatet längre hellerFundersam Man vet aldrig med dig.

//Pia

Ledin
0

va kosta den inte mer gösses å jag som går å spanar på dom för 4 000.- hmm rena drömpriser ni hittat :D

tervmatte
0

Ledin

Jag har blivit en proffs på det och kan hjälpa dig att beställa ett sådant om Du vill :)

Puma77

Och vad tänker Du på nu då???!!!??? Usch… Det är bara snusk i ditt huvud *fniss*

MVH

Anna

Jenna-Gun
0

Har inte plats. Rummen i huset är för små.  Det är lågt i taket.

Men men vi får se om det går att fixa ett lägre, inte allt för stort.

Men det var jättefint.

Hawknestgrove
0

HAha, Jenna, vi har tydligen samma problem… För lågt i tak… vi har bara 2.10….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

leevan
0

Jag köpte min på tradera för 1200 inkl. frakt fram till dörren!

#16 Nu när det är vår är det mycket som kan bli "stelt"……..

Sidentass
0

Vilken fantastiskt härlig klösmöbel!! O fin misse som håller på att utforska den!