Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1362 ggr
Imasy
0

Era Katters Otyg...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte starta en tråd där man kan visa upp bilder på vad era katter har hittat på för otrevligt bus, om ni har det fångat på bild dvs Glad

OBS! Denna bild har lite äckel varning…

Imasy
0

Det var nyss dammsuget…

Imasy
0

Detta skulle ha blivit fina blommor….

Hawknestgrove
0

Har en praktbild, men den får jag inte sätta in här……Ett verkligt otyg av Arne

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jenna-Gun
0

Näe Gunilla gunåde dej

GosChippen
0

**Gunilla.H:  sätt in bilden på Arne, jag blir ju nyfiken!
**

Hawknestgrove
0

Nix, får inte för Jenna……Du får PM:a mig din mailadress, så kan du få se den! Den ÄR otäck, jag lovar!

Puma77
0

Är det den med ekorren????

//Pia

Hawknestgrove
0

Japp. Det är väl bus så det tar priset

JosephineF
0

Ja, den vill vi inte se!!

Hawknestgrove
0

nä, det får ni inte heller…..

Sidentass
0

Har inga bilder på bus tyvärr..men vår Spirit har dille på att krossa toapapapper till smulor..eller så ger han sig på kattsandspåsar slaktar dom..så att det ligger sand överallt..han skänker många skratt, den mannen!

Jenna-Gun
0

Lucy bäddar överallt. Så matte som ser dåligt snubblar eller stiger på bädden.

Mattor, filtar och allt hon kommer över.

Har fått sätta galler för elementen då hon kan riva ner dukar och annat brännbart över dem.

Lika så badlakanen i badrummet.

Jenna :)

JosephineF
0

Det här måste väl kvala in som bus? Sigrid balanserar gärna på dörrarna här men hon tar sig inte ner så jag får komma till undsättning varenda gång =) Undrar om hon är smart nog att inte hoppa upp när jag inte är hemma.. =/

För den med skarp blick så ÄR det takfärg på väggarna ;) Jag har målat taket och slitit ner tapeterna i min hall..

Simson
0

Då får jag lägga in min Julian…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Simson
0

Julian har stulit en påse med nektariner…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=b7b289b5-b2c9-410e-8079-b5af9e2effdf&Filename=Julian har stulit nektariner.jpg)

Jenna-Gun
0

Leo första dagarna han var här. På altantaket.

Hur han kommit dit upp kan vi bara gissa. Men det är nätat nu så han kommer inte upp där mer.

Jenna

Therese87
0

Bilden talar för sig själv ;)

Destany
0

Zorro e full av bus…denna bild e på när han klättrade upp på gardinstången..det har han bara gjort en gång för han ramlade ner… hans absoluta favoritbus e att hoppa på Puma och hon uppskattar det inte alls.. Och sen är kriget igång…=)

Erika91
0

Haha vad roligt att se era katter när dem gör otyg FlörtSkrattande

Jenna-Gun
0

Mina är såååååååååååå snälla

Gör inget bus alls.

Tror ni mej.

Inte, men jag hinner inte fram med kameran

Therese87
0

Såhär började min morgon: 05:30 vaknar jag av att Torkel sitter bredvid mig i sängen och har spanat in den torkade rosen som sitter ovanför sängen för att sedan ta ett jätte skutt, rakt upp i luften och river ner blomman med nålen den satt fast i! Kul! Upp ur sängen, bort med blomman och letar sig tokig efter denna nål! Hittar nålen och lägger mig igen för att somna om. ca 10 min senare hör jag ett krasch ute i v-rummet. Springer ut och där sitter Torkel som en liten ängel, med en trasig kruka och massa jord över hela golvet. Som sagt.. Otyg!! Härlig morgon :)

Jenna-Gun
0
Hawknestgrove
0

Lösningen är enkel, i alla fall här. JAg är en utstuderad blomplågare, så inga blommor här i huset. När dessutom krukor har gått i golvet så blir det hela enkelt. KAtter är vackrare i fönstren än blommor, hahahaha!

karins
0

Krukväxter är populärt.. Här är My, innan allt åkte ner.

Hawknestgrove
0

Där ser ni… Vad skall man med blommor till?

Erika91
0

DÅ ska mamma vara glad att fi fått en sådan lugn katt som inte river ner blommorna Oskyldig 
Ibland undrar man om Sverker verkligen är en katt, att han har hamnat i fel kropp Räcka ut tungan

änglaflickan
0

Mitt lilla "nytillskott" har en förkärlek till blommor, som många andra. Det är mest jorden hon tycker är kul verkar det som:P och klättra på allt ska hon göra, trappräcken, dörrar,bokhyllor… Sent igårkväll hör jag ett plask, då har lilla katten puttat ner min digitalkamera från skrivbordet, rakt ner i katternas vattenskål… Det var den kameran det!:P Min stora kattkille är lugn och snäll av sig, det värsta otyg han kan komma på är väl att riva lite på tapeterna när han vill ha frukost tidigt på morgonen!

Ledin
0

jag vart så himmla trött på att blommor får i marken så min läsning var att jag tar ståltråd å sätter fast tråden i hasplarna  gjorde så med ljustakarna med eftersom jag får köpa nya varje år detta år slappa jag nya jippi en vara bara pajj resten klara sig från katterna. folk som kommer säger jahaja du har katter i fönstret när dom ser att jag binder fast blommorna :) så alla som vill ha kvar nån blomma sätt fast en ståltråd det e mitt tips. Har rätt fina gammla krukor å så tråkigt att ena pajjas så finns dom inte å få tag i :S

Jenna-Gun
0

Då blev du en erfarenhet rikare. Lägg allt du är rädd om utom katthåll.

Synd på kameran och oss som inte får se bilder av kisarna

Hawknestgrove
0

Ja, här lägger jag allt som skall laddas direkt på golvet. Då kan det i alla fall inte ramla ner. Kameror ner i lådan annars så blir det kul att dra ner

Simson
0

I natt krafsades det friskt inne i vardagsrummet. Har lagt all stickning i plastlådor med låsbart lock. Vet att Julian försöker få upp locket så jag gick för att hämta lådan.

Han har fått hål i lådan och garnet låg över hela vardagsrummet!! Himla Huligan!!!

Sidentass
0

#23 Ungefär så är det hos oss också..brukar säga att katterna är mina blommor och fönsterprydnader! Har ett par blommor i köksfönstret nu för ovanlighetens skull, men man får nog ta o testa ståltrådstricket, annars lär dom inte bli långrandiga hos oss!

Jenna-Gun
0

Har inga blommor där katterna får vara. Så de är blommor i mina fönster oxå.

Titti
0

Letar och letar. Men det här är enda busbilden jag hittar just nu.

Har heller inga blommor i fönstren, har mina hänger i amplar eller annars så står de högt på möbler eller i fönster högt upp (kattsäkert avstånd). Så högt upp att katten inte kan hoppa dit.