Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 397 ggr
kattassen
0

Minns ni Tempo?

Jag surfade in på Trollhättans Kattsluss och kollade hur det gått för Viskafors-katten Tempo som vi fick iväg från eländet.

Ta en titt själva så får ni se en helt annan misseGlad Ser ut som om han fått ett hem!

http://www.kattslussen.se/ 

Gå in under Flyttat 2007 så får ni se honom.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Jenna-Gun
0

Så fin han är

kattassen
0

Ja vilken skillnad, en riktigt tjock och fin päls. Han var så sliten när vi träffades första gången. Lille skrutten. Ledsen

tussilago
0

o vad roligt att se! sotnos som fångades in samtidigt fast i ett annat område av viskafors bor fortfarande kvar hos oss. vi hittade ett hem åt honom som var tvungna att dra sig ur och nu har vi som plan att han får stanna tills någon av våra andra jourisar är redo för eget hem så de kan flytta tillsammans. han är världens gulligaste katt och är både trygg och kelen. och har modellånga ben :D

kattassen
0

#3 Det var roligt att höra om lille Sotnos också:-) Hoppas de kan få ett gott hem tillsammans sedan!

Lena
0

Nejmen van vad roligt att Tempo fått eget hem! :) Mycket glädjande! :) Kattslussen finns ju i Trollhättan där jag jobbar. Det är många på mitt jobb som gillar katter och flera har adopterat katter därifrån.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Vilken underbar nattlektyr! Den glädjen tar jag med mej till slafen nu!Glad

Hawknestgrove
0

Toppen!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....