Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 1012 ggr
Lena
0

Bild: Veckans myspysbild på Bröderna & Othello!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer veckans bild från Mellerud. I bild ser ni Pasifald, Othello och Tristan i nämnd ordning:

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
0

Här kommer det en lite vidare bild där även den tredje Piteåbrodern Sigfried finns med:

PS! Skäms lite för att det ser så stökigt ut på bilden. Det är sambons CD samlingar som står och väntar på bättre tider där i kartongerna på bilden. Ett sorteringsarbete som aldrig blir klart….

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Blondieisbackagain
0

vaa söta katter :D

haha mysig plats han har vallt att sova på :D katten på högersidan på datorn xD

Erika91
0

Jättefina bilder! :)
så söta så katterna :)

Lena
0

Det är kul att det har blivit sådana goa vänner allihopa. :)

//Lena

Puma77
0

Så mysigt;)

//Pia

karins
0

Åh den snygga kattrion!

Sidentass
0

Åhhh vilka gobilder!!! Däremot märker jag att man inte hängt med riktigt i svängarna.."Pasifald och Siegfried" var nya namn här;-)

GosChippen
0

**Så fina! Tänk att datorn är så populär hos katterna, samma med mina.
**

Blondieisbackagain
0

Lena kmr du lägga upp fler bilder på dom 3 bröderna :)

?

hoppas det iaf :)

Jenna-Gun
0

så fina mysbilder.

Man blir så varm om hjärtat av att se dem.

Kram Jenna

Ledin
0

å fian bilder Lena :)

Lena
0

#7 Pasifald hette Björn på Hittekatten i Piteå och Sigfried hette Johan. De nya namnen kommer från operor av Wagner, så och Tristan och Isolde. Othello är ett namn ur en Werdi opera. Vi är högkulturella här i Mellerud som ni märker.

#8 Arbetsrummet är det mest populära rummet i huset för där står datorerna samt pelletskaminen. :)

#9 Var så säker det kommer flera bilder på bröderna! :)

//Lena

Hawknestgrove
0

Haha, stämmer det att en katt ligger på tangentbordet på lappetoppen?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Ahaaaa!! Det är Björn o Johan! Dom är jag bekant med..nu gick det alltså upp ett liljeholmens här;-)

Lena
0

#13 Ja det är Sigfried eller f.d Johan som ligger där. Han är ganska blyg den pojken men tar sig dag från dag. Pasifald är modigare och sover ofta säng. Jag kan lyfta upp dem båda två nu. De är dom vovvar och följer med oss runt i huset, särskilt när det handlar om mat.

#14 Jo det är Piteå-bröderna som visar upp sig. :)

//Lena

martdat
0

Ja jag blev med klokare när jag insåg att det bara var johan o björn som byttat namn, de ser ut att stortrivas, känner de ijen sin bror?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Lena
0

#16 En viss samhörighet verkar de ha. Framförallt har de samma svansföring, de viftar på sina svansar så festligt alla tre. Det verkar liksom som de har samma språk.

//Lena