Till alla inblandade: Darling och MR Maffig
JAg vill ge alla, speciellt Esssut50 faktiskt ett fång rosor för ert engagemang för dessa två katter. alla skall känna sig hedrade som varit med och puttat upp trådar, hjälpt till och till Jenya, för den vackra affischen! Tack! Ett alldeles specielllt tack vill jag ge KOMPIZ, min gamla bil, som snällt spunnit iväg med mig och dessa två kissar, sammanlagt 60 mil på två dagar….Tack för att du har burit mig! Utan dig hade jag inte kunnat genomföra det! Lille bilen…. PUSS!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
ett fång rosor till dig, gunilla som kört så många mil.du är värd hur mycke rosor som helst. maggan, jag o essut funderar på att hälsa på dig i sommar.
JAAAA! Gör det!!!!! Välkomna upp i skogen!
Hihi, ni fattar varför jag kallar bilen KOMPIZ, va? Tittar ni på den bifogade filen, så ser ni regnumret….

Rosor till alla som hjälpt Darling och Mr Maffig..Utan dig hade väl din lilla bil inte kunnat köra Gunilla..

vilken fin bil du har. har själv haft likadan bil o den gick jättebra.

Massa massa rosor till dig Gunilla!
JAg ska inga rosor ha i detta fallet. Det är Ni andra, som hörsammat min bön om goda hem! Hehe, lilkle Saaben. Det är en 81:a gammal… Gav 3000 kr för den för tre och ett halvt år sedan. Den goaste bil jag haft. Och då har jag ändå kört Mercedes i fem år..Kommer gråta blod, när den går ur tiden…..

Håller med!! Massor med rosor till alla inblandade!! Speciellt till Kompis! =)

-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Vi hade faktiskt en Golf som vi grät över när den skrotades.
jag kör hellre saab än den volvo vi har nu. tycker att saab är så behändig att köra.
Ja, när Kompiz dör, ska jag ha en likadan. Sicket strykjärn på vägen! Volvo, Bläh…..Traktorer har vi fyra fem här hemma, så det behöver jag inga fler…..
Vi har en Skoda Octavia nu.
Ja, en Skoda var jag på jakt efter, en Pickup, Diesel. Men de är så himla dyra
Ja tack allihopa för allt. och speciellt till dej Gunilla, tack för att du hjälpte oss hitta vår nya familjemedlem :) OCH köra den mer än halvvägs till oss :)

Jag ger självklart rosor till alla inblandade i ärendet, även dig Gunilla! :)
jenya, jag passade på att slå två flugor i en smäll. Var och hälsade på Cuyo och Barbro och fick träffa lilla Malla, en av kattungarna från Kviberg! en sån söt liten docka!
Tack Gunilla, det var så lite jag gjorde
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Du var den som gjorde mest, Essut50 Herregud, sitta i 14 timmar på ett tåg……wow!

Ja det är bra gjort! :D