Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 857 ggr
essut50
0

Solveig - Hur går det med LASSE??

är så nyfiken hur det går för honom hos er? Har han gjort några framsteg när det gäller er.?

Pontus är världens kelaste katt, kan bära honom, ligger i mitt knä och på armen på nätterna i sängen. Men när det gäller Milou så är dom inte så goda vänner än, menar att dom inte vill ligga tillsammans i sängen utan en bra bit ifrånGråter Undrar om dom kommer att bli bästa kompisar? Man får tänka på att han har bara varit här i 4 månader, precis som eran Lasse..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

solweig
0

det går jättebra. nu kan man få klappa honom lite grann. på nätterna ligger han nere vid fötterna på sven. till o med är han framme när micke o gunnar är här.murre o han är jättebra kompisar. sover tillsammans.

essut50
0

Kul att höra att det framåt. När Sarah kommer hit så försvinner Pontus in i klädkammaren där han har en korg. Milou gillar att vi får främmande ibland, hon blir så glad då.

Issa
0

Blir lika glad vara gång jag får nyheter om Pontus. Tänk att han fick ett sånt superhem till slut. Kramisar till Pontus och Milou.

solweig
0

i går em, så låg jag o vila en stund. då kom murre o la sig på kudden. strax efter kom lasse o la sig på mina fötter. det är första gången som han låg där. jag blev överlycklig. små framsteg i alla fall.

martdat
0

#4 Visst är det myzigt med kissar runt i kring sig i sängen!låter som ett bra framsteg.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Sidentass
0

#4 Åhhh..så underbart..vilka framsteg, tänk så varm inombords man blir av katters växande tapperhet:-)

essut50
0

Visst blir man glad när katterna gör framsteg. När jag vaknade efter att sovit några timmar mitt på dan (jobbat natt) så hade jag två katter i fotändan bredvid varandra, tog ett kort på dom men kortet var inte så bra. Men har kortet som minne att dom gillar varandra nu.KyssAnnars brukar Pontus sova bredvid mig nära min kudde.

Tack Issa, det är så mysigt att ha Pontus här hemma, det var ett bra val att vi tog hand om honom. Ville ju ha en till svart/vit äldre kisse från Örebro katthem. Tack för att ni finns för dom hemlösa katterna.

essut50
0

Kan visa bilden fast den var inte bra.

första gången inte Milou sticker från Pontus.

Erika91
0

Vad bra att det går bra med missarna!
#8 Fin bild! Dem är ju jättesöta tillsammans! Hoppas att de kommer att vänja sig mer med vid varandra snart.