Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 723 ggr
Foto-Pelle
0

Dagens dos med katthemskatter

Var som vanligt nere på Stockholms katthem idag och fick som alltid en liten hög med bilder och en drös med kattgos. Träffade bland annat Fassi som helt klart är stans största kelgris. Hade ruskigt svårt att slita mig ifrån honom (och han från mig som det verkade).

Bilder på Fassi och hemmets senaste småttingar ligger för allmän beskådan på min blogg, så studsa över vetja och beskåda de små monstren som snor ens kärlek i ett litet nafs..*suckar uppgivet och ler*

Enjoy! Glad

maggan47
0

vilka fina bilder på fina katter såklart, man skulle så gärna vilja att alla fick hem NU, och dom som ville vara med varandra, typ småbröderna, skulle få vara tillsammans, drömma kan man ju alltid, tack för vackra bilder PerKyssMaggan47

Mettan
0

Så härliga bilder! Men jag misstänker att du inte kan motstå Fassi i längden. Skrattande Den katten är ju bara helt underbar!

UlrikaD
0

Underbara bilder!! Varför plockar du inte hem Fassi? Jag tycker ni verkar ha nåt på gång.Skrattande

Wiizy
0

haha underbara bilder som vanligt. :)

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Alltid lika vackra bilder men så har du ju så snygga modeller Skrattande

Jenna-Gun
0

Tack för att du delar med dej av dessa fina foton.

Kissarna är så himla söta att man skulle vilja ha dem allihop.

Jenna 

karins
0

Så fina foton! Du är en riktig mästerfotograf !

essut50
0

Åh vilka fina katter, kattungarna kommer från Tumba har jag för mig.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Sidentass
0

Jisses…vilka härligt underbara bilder på skönheterna!! säger som #6 man skulle vilja ta hand om dom allihop…

Simson
0

Underbara foton!! Vilka härliga katter!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

vanessa
0

Fantastiska bilder av fantastisk fotograf. Saknar dig. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

GosChippen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

**Så fina bilder du tar!
**

hanna64
0

Alltid lika fina bilder Glad Eetu och Roope är ju syskon till mina busar här hemme Bettan och Börje…jag har försökt att fota Börjes häftiga chocklad bruna färg men inte lyckats Ledsen

När jag så bilden på din Cheezy. så hajade jag till! Så lik min Mimmi som också älskar att ligga på min axel Glad

Erika91
0

Liak fina bilder som alltid! Helt underbara! Kyss

Lena
0

Helt underbara bilder som du bjuder oss på. Det ser dessutom ut som att katterna älskar att bli fotograferade av dig. Säger som Vanessa; fantastiska bilder av en fantastisk fotgraf.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[sofia-85]
0

Vilka underbara bilder!!