OT: Godnatt-tråden
Hej!
Denna tråd finns inte tidigare
Nåväl, nu kl 22.42 10/2 önskar jag eder en god nattsömn.
Morgan
god natt o sov gott,morgan
go natt o sov gott alla kattälskare
Go natt alla å glöm inte kolla kattlådan för sista renset i lådan :)
Godnatt alla…har tittat på alla mina inspelade program på TV ikväll. Därför att min dator har pajat
så jag får låna min sambos dator så länge.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Gonatt alla..fast jag sitter kvar en stund till - här har man nyss gått aftonens lådrunda;-)
God afton funderar på om jag skall sova eller om jag skall fixa katternas bur igen. Har köpt nya fleecefiltar till dom. Katterna har inte samma smak som mig. 

*fniss* 03:35 o jag e vaken än….

#7 Det är jag också

#8 - Nu med? :P

Här är en som är vaken ännu
Har nu fyllt akvariet med både vatten och fiskar..tyvärr klarade en fisk inte flytten..den största praktbotsian
Godnatt blir det nu…

Haha ni har hängt upp och ner på dygnet
#10 Synd att den inte klara sig! :/

godnatt allihopa

Idag har jag varit ledig men fick gå upp tidigt ändå. Hantverkaren jag beställt hit ringde på dörren strax efter sju.
I morgon är det arbetsdag igen… så go'natt
God natt funderar på att det är dags att sova men inte än. Funderar på om jag skall till sjukhuset i morgon bittida, fick remiss från vårdcentralen.Katterna sover i varsit rum.
Här är det också sovardags. Är görtrött! Nu får katterna sitt kvällsgodis. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

o det är natti här också..Berlioz ligger där uppe i slafen o väntar på gostund med matte:-O)
Putt
Jag har inte tid att gå o nana än:( även om jag är trött. Jag håller på att fixa en valentine bok till en liten rolig tävling jag är med i deadlinen är 24.00 ikväll. Panik och stressigt. Nu ska bara färgen torka sen ska jag dekorera den och fotografera och skicka den. Pust hinner jag?
//Pia

#18 - klart du gör, sluta sitta här och slösa tid. :)
Ja men färgen torkar, kan inte göra ngt innan:(
//Pia

Du får väl ta en hårfön o blåas på då? :-)
Nu limmar jag;)
//Pia

Bra det! :) >SKYNDA :P
Stressa inte då kan det bli fel.
Det vore ju synd

Nu får det vara bra. Orkar inte mer. Den ska bara torka så blir det fram med kameran och skicka iväg kortet. Jag lägger inte ner så mycket då det är i sista minuten och förra tävlingen när vi dekorerade ett litet tittskåp så vann jag. Så jag är nöjd, tycker bara det är så oerhört kul:))
Så jag säger redan nu gonatt ifall jag inte skriver ngt mer.

//Pia
God natt sitter här med katterna. Skruttan har tagit Puckots stol för hon har fått en blå pläd att sova på. Så nu skall båda ha samma stol. Tur att dom inte slåss som vanligt. Funderar på om jag skall sova snart.

Grattis Puma i efterskott!
Hur gick det i tävlingen? Eller ni kanske inte fått svar ännu.