Mina katters kvällsnöje.....

Snacka om att känna sig uttittad!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Med den tavlan/spegeln bakom buren får hon katterna i dubbel upplaga!
Lilla hamstern…
ja, om vi säger såhär, Berit, dvs den som bor i buren, tycker att katterna har en massa mysigt bomaterial på kroppen som hon gärna vill ha in i sitt lilla bo, så de får liksom skylla sig själva om de ska sitta där och glo på henne ;)

Va?! Rycker hon pälsen av dem?! hihi! Ja då får de skylla sig själva.
nja, rycker och rycker, men smakar lite gör hon väl ;)

En liten rackarunge till hamster mao…
…ja man får inte vara dum när erbjudanden ställs fram rakt framför en… 

Det ser riktigt kul ut iaf! :)
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Har de bara så små burar? De ska vara större nu om jag inte minns fel. Hur gör du när du släpper ut hamstrarna? Stänger du ut de nyfikna pälstussarna eller kan de vara på samma plats utan fara? /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Vilken spännande underhållning för missarna!! Skulle nog inte våga ta in en liten hamster här i tanke på mina tigrar…men så är jag feg i överkant många gånger..
vanessa= den buren hon har nu är den absolut minsta de får ha. hon har en större bur som jag ska modifiera om lite, tror hon ville ha lite mer klättermöjligheter än vad den kan erbjuda just nu. men å andra sidan så när hon inte sover springer hon runt och leker i sin lekpark med hjul och klätterställning ;) ibland är hon med ute med oss och leker, och då tittar katterna storögt, men har jag ingen möjlighet att hålla koll på henne precis hela tiden (tro mig, det behövs pga mina huliganer
) får hon vara i säkert förvar i eget rum.