Hittekatt i Katrineholm
En cremfärgad/vit lngårig hona (Gissningsvis Perser/huskatt) har upptäckt våra fyra katter i kattgården och tydligen anser hon att de har de bra. Därför har hon valt att stanna, hon verkar ha varit ute länge för pälsen är väldigt tovig. Verkar vara en trevlig social katt, men i lite risigt skick i pälsen.
Katten finns på öster i Katrineholm. Det går bra att ringa 070/6511558 om ni tror det är eran katt.
Mvh Bengan
Har du kollad om katten är saknad? Polisen, lappar, annonser osv. Kollad chipmärkning eller tatuering?
Låter som en jättevacker katt, förhoppningsvis har hon en ägare!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
mm låter lite som en kisse som inte hittar hem riktigt ring polisen å säg att du hittat en katt om du inte redan har gjort det. :) då kan det komam upp vem som kan sakna sin lilla katt. Lycka till Bengan
Ingen tatuering, chip vet jag inte. Polisen är kontaktad och har mina uppgifter.
Mvh Bengan
sätt ut en annons om upphittat på blocket lr lokaltidning e väll ett bra tips lr så kan den få bo hos mig ;) letar lite efter en katt gärna långhårig ålder spelar ingen roll ska vara snäll mot katter det e vårat krav. *puttar upp*
Kolla med polisen om de har en chipläsare annars har alla veterinärer det…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Hej! Kolla in My Twigg´s websida på www.freewebs.com/mytwiggs
Vi driver ett litet privat omplaceringshem för missar i vingåker. Ni befinner er så pass nära. Vi vill jättegärna hjälpa till med att hitta ett hem till skruttan, så vi erbjuder oss att lägga upp lite info och bilder på vår hemsida. Vi gör jättegärna det och kontaktar er om vi får något napp. Hur låter det?
Mvh
Twiggie Dessjack
my twigg´s
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Vilken snygging.
Men vilken vacker skönhet!
Åh vilken vacker katt..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"