Hjälp Micke till sitt nya hem
När jag och min sambo flyttade ifrån varandra dröjde det inte många dagar innan han kom gnällandes till mig att det var så tyst o ensamt hemma hos honom. Han ville ha en kisse. Han fick låna Kajsa av mig ett tag, hon kunde behöva få komma bort från småttingarna ett tag ;)
Men nu har vi hittat den perfekta kissen för honom.
En 8årig bamsing från Västerås.
Nu behöver vi bara ordna med transporten. Tråd finns upplagd på Djurtransport i fokus, men jag tänkte att jag lägger upp en här också ifall att det kanske är någon som inte brukar vara inne där och läsa.
Alltså, transport från Västerås till Sundsvall sökes åt denna fina katt,
som äntligen ska få en andra chans:
Hoppas ni hittar snart hjälp!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Vad skönt att det finns hem åt den kissen! Hoppas verkligen att transport kommer att kunna lösas!

Vad härligt att missen får ett hem hos ditt ex! Hoppas det ordnar sig snart för er med transporten..brukar inte vara så stora problem att få sådant fixat..jag kan bara hålla tummarna o hoppas som inte kör bil..
Vill han inte ha sällskap till katten…;)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
han kommer allså få ett varmt hem så himmla skönt för Micke, slippa kalla ladan hur dum är man om man inte tar med sig sin katt som man haft i flera år? Som tur är att ni hittade grabben. Hoppas att nån hjälper honom att få komam till sitt nya varma hem. Puttar upp!
tycker som maggan. bli frisk essut. du kan shopa i sundsvall också. kram solweig
Tyvärr Maggan har jag fullt upp nästa vecka, alla dagar upptagna, 2 möten på raken på jobbet sen Åbo..sen vila hela helgen..
sen jobbet igen…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Såg att "sockerrattan" på Djurtransport skulle till Sundsvall i mars hon åker från Stockholm..Så hör med henne.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
6, Ja jag förstår inte hur man kan göra nåt sånt. Är man kapabel till att göra sånna saker fattar jag inte varför man ens skaffat en katt i första taget. Men men, det var nog lika bra att dom lämnade honom, nu får han ju iallafall ett hem hos någon som verkligen vill ha honom! =)
10, tack för tipset, det ska jag göra!