Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 443 ggr
Alexej
0

God morgon! Det är söndag nu....

Det här är nog den tidigaste God-morgon tråd som har skrivits här. Men jag kan sova ut idag för det är söndag…

Crisse har börjat en ny tråd om Öresundskatterna och behöver akut ett stödhem för Mimmi, en liten sjuk hona. Kan någon ställa upp och hjälpa Crisse med den lilla katten?

Stockholms akutgruppen söker också nya stödhem:
http://hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=88c7b5d7-b45a-4606-9a1e-3f81a150ee73

Alla som har lite tid över kan kolla Jossans tråd:
http://hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=4b5ae0de-9438-4efa-ae5b-19055e821bea

Det är affischer som vi kan kopiera och hänga upp överallt. Snart börjar katterna para sig igen, dags att påminna folk om kastrering.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

Jag ska nu gå och knyta mig och önskar god natt till alla eller god morgon för dem som så önskar.

#0 Där satte du nog en tidig morgon rekord! :) Bra sammanfattning över aktuella saker som är på gång!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

siberlina
0

GOD  MORGON , ha  en skön  natt  . eller   morgon

Alexej
0

Tittar just på Mankells "Återkomst av en danslärare" (?) men på tyska. Rätt kul att höra alla prata tyska….Fast filmen slutar inte före 2.30:(

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

karinst
0

God Morgon :D

själv ska jag se på film alldeles strax Family guy 3 avsnitt o se på ,sen 4 på gossip girl sen ha man sett hella säsongen =D

Wiizy
0

Haha. Jag är med vaken, god morgon , eller godnatt, haha :P

karins
0

Ja godmorgon..gäsp..nu ska jag gå och natta mig,

Ankah
0

Jaha….nu är det morgon "på riktigt"…återigen blev jag kattligt misshandlad (miss-handlad borde räcka som beskrivning…) vid fem-sextiden… Sedan visade det sig att de hade torrisar kvar sedan middagen igår - de hade inte ens kollat!!!   Förvånad    Nu ligger jag och latar mig framför första säsongen av CSI i alla fall - fick hem den igår!!!

Inge-elsie
0

Har varit och storhandlat med dottern. Köpt ramar till 2 nya tavlor som jag fått av syrran. Man borde inte gå i affärer för man blir ruinerad varje gång.Kom hem med 10 kassar kunde inte åka buss fick ta taxi. Så nu skall jag koppla av innan alla vaknar  och vill ha middag.Fundersam

karins
0

Och nu kan vi snart säga Godnatt!  Har flyttat Akvariefiskarna från lägenheten till Huset Phu jobbigt. Tömma 250 L vatten och sedan fylla akvariet igen, som jag ska göra om en stund..måste bara pusta först Räcka ut tungan

Engla
0

Men tänk på att det ger bra träning, Karin. Flört Själv har jag pluggat hela dagen. Nu ska vi se om vi kan hitta någon film att se på.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

karins
0

Hha somnade i soffan när jag skulle pusta, så nu ska jag gå och träna med att lyfta 250 L vatten upp och ner för trappan Räcka ut tungan