Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 886 ggr
karinst
0

kolla era katter på tv??

har hänt en massa gånger!

Låter tv va på med kanalen animal planet. höjdare tycker Blondie.

han sätter sig framför tv o kollar! hahaha

så sjukt kul äre man kan komma in o så sitter han där framför tv o kollar på katter hundar hästa osv..

hah :D

gör era katter oxså det?Skrattande

Ledin
0

Joru när vi hadde den kanalen så satt dom å kolla oxå rätt kul å se, men nu har vi inte den men fottboll o annan sport brukar dom sitta å kolla på. Det roligaste var när vi hadde kattungarna å dom låg på sägen å spana på tvn på rad alla 4a å sen komm 2 på att man kan ju kanske hoppa in o leka med hunden som snurrade å försökte ta sin egna svans. Lika så när det va hocky det va oxå kul å titta på för gubbarna rör på sig så snabbt så det va väl ldet som va kul. :)

Puma77
0

Här kan det variera vad de tittar på. Thindra fick en egen dvd film i julklapp med kitty show bl.a. så visst tittar hon på den. Tudor har inte fått chansen än.

//Pia

Simson
0

Mina jagar både fotbollsspelare och hockeyspelare… Flört

Kitty Show kollar minstingen på och slår på fåglarna! Skrattande

Senaste Brynäsmatchen var tydligen väääldigt tråååkig för Indy somnade!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

karinst
0

heh  

haha egan dvdfilmer :D haha -kramp-

ni är ju för roliga :D

va är kitty show för något fågel film ??Fundersam 

myrornas krig bruka va kul oxså tycker båda katterna :D

Puma77
0

Ja kitty show finns med fåglar och insekter om jag minns rätt. Speciellt gjorda för katter.

//Pia

Simson
0

Kitty Show är en dvd framtagen för just katter. Det finns med kryp också. Mycket populärt! Finns hos zoohandlare.

Mina tycker det är skönt att ligga på tv'n. Tyvärr har de den senaste veckan ramlat ner några gånger. Suck!

Julian ramlade ner och landade på platt-tv'n som står på golvet. Då hoppade han upp och ramlade ner igen. Dubblesuck!

Värst är med platt-tv'n. Då kryper de antingen bakom och hotar tippa tv'n eller slåss framför så jag inget ser! Trippel-suck!

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=303d40de-f331-4e80-a918-63195a05d027&Filename=Framför tv, slagsmål.jpg)

- JAG ska bestämma kanal!! - NÄHÄ! Det gör JAG!

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=5b8c5cca-5f96-4d32-86b4-ea67f470de86&Filename=Framför tv, liggande.jpg)

Ligger de ner är det väl ok…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=a891438c-7678-4d3b-b6dc-b60b33ef3569&Filename=bred tv.jpg)

- På tjocktv'n är det liten plats att slåss på men det går, hälsar huliganerna.

Sidentass
0

Mina katter är som matten sin..dom tittar nästan aldrig på tv..kanske skulle dom få upp intresset om man skaffade de filmer som är gjorda för katter;-)

Jenna-Gun
0

Vi tittar aldrig på TV

Så det rummet används inte av katterna

JosephineF
0

Grynet är ensam i vardagsrummet nu så inte Sigrid ska slicka sönder såret under halsen. Hon ligger bänkad i soffan och tittar på Viasat Nature HELA dagarna - och det är helt sant!

Lena
0

Här är det inget större intresse för Tv-tittande bland våra katter. Däremot har vissa av dem ett visst intresse för akvariet.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

karinst
0

hehe dom vill fiska upp fiskarna =D

vi hade okså fiskar men dom dog självmanta dom hoppade ut från akvariet :/ snacka om självmord…sen åt den största upp alla dom små :S

så det vart tomt tillslut Gråter Räcka ut tungan

hahah lat kattSkrattande

Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#11 Det gäller att ha tätslutande lock annars kan det gå galet. Våra väderålar är rymningsbenägna om tillfälle ges. Men vi har ett ganska säkert akvarie där hela rampen är som ett lock.

Mest poppis är akvariet som liggplats och ibland råder det platsbrist där. (Tristan & Tessie samsas)

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Simson
0

Karin: Hoppade fiskarna själva ur akvariet???!? Förvånad

Lena
0

#13 Det är ett ganska vanligt problem att fiskar hoppar ur akvariet. Vissa arter har det beteendet att de i naturen hoppar efter insekter och liknande vid vattenytan. I akvariet kan det gå illa om de kommer upp genom en glipa i täckglaset.

//Lena

karinst
0

12:  Snyygt akvarium ju ser att katterna älskar den oxså :D så söööta!

väderålar?Fot i munnnen äre sna där stora klibbiga?:O

.

13: aa vi hade en billig variant av akvarium det va öppet på ena sidan det va såna där plata runda fiskar dom hoppade ut direkt ner på hårda golvet där dog dom Gråter

rip mina fiskar! det va bara o spola ner dom döda i toaleten ibland log dom där o flöt döda…Fot i munnnen

men när akvariumet va tomt så skaffade vi 2 småå sköldpador vi hade dom i 2 år kanske :/ hur tråkiga som helst….:P

sen gav vi dom till min farbror..

Ankah
0

Hmmm….sköldpadda funderar jag också på…har varit och kollat på de gulliga på tigerharens hemsida…

Av mina katter är Ulla helt ointresserad av TV, men Kerstin tycker att det är skoj. Vi kollar inte på tv, men har dvd i datorn där jag och Kerstin mest kollar på krimserier, typ CSI och bones och så, de är roligast, ibland gillar hon Seinfeld också, men det beror väl på humör, antar jag.  

Glad

Puma77
0

Åh CSI, jag e ett stort fan av dem. Vill ha alla säsongerna o jag e en bra bit på väg.

//Pia

Ankah
0

Det vill jag också, men har, i ärlighetens namn, inte en enda…de är så illans dyra…   Fundersam

karinst
0

vilken csi? csi maimi??? den är sååå bra! dom har alltid snygga kläder! :D

Puma77
0

Ja de e ju de. Har passat på när onoff sålt lite billigare. Bla csi säsong ett och csi miami säsong ett. Har även vanliga csi säsong 2 & 3 och sen ncis säsong1. Saknar dock new york s 1 men den borde dyka upp senare hoppas jag. Jag har praktiskt nästan strecksett en hel säsong när jag köpt dem, kan inte sluta helt enkelt.

//Pia

Ankah
0

Ha ha! Det där är varje kväll här hemma - så trött efter skola och träning att jag bara orkar krypa ner tillsammans med Kerstin och titta och titta. Fast jag gillar bara vanliga CSI, det med Grissom, jag tyker att han är häftig!

siberlina
0

sotis    tyckte  det var  kul med  tv  när  det  var  fåglar eller  katter  som jamade

Simson
0

Å jag som inte vet vad CSI är! Generad 

Något bra att köpa till "sängen" då?!? (ligger ofta å vilar/är dålig) Har Frasier…första jag börjat köpa. Är skönt att somna "glad"… Flört

karinst
0

Simson du ska köppa första säsong av CSI vanliga, tycker 1 säsongen är jätte bra. 

Oki,Nä CSI miami ska de va :D o new york.!

Desperate Housewives är riktigt rolig Skrattande

karins
0

Jag är oxå ett CSI fan, gillar CSI Navy bäst. Förövrigt är Bones oxå bra.. måste vara inne med att vara patolog just nu.Fot i munnnen

Ankah
0

Jaha….nu blev jag så sugen på CSI att jag beställde första säsongen från Ginza.se…den kostade bara 199 spänn där - det är väl schysst eller? Dessutom hade de en massa bra filmer på lagerrensningen! Nu väntar jag ÄNNU ett paket…herregud…

karinst
0

Abby är ju helt klart grymast av gänger av Navy CIS :)

Puma77
0

Ja Abby e  så himla störtskön, hennes gotthstil i labbrock. Har en polare som studerar till labbråtta och har lite av den stilen. Hon får mig alltid att tänka på Abby.

//Pia

karinst
0

aa hon är grym!

hehe :D

Erika91
0

Sverker ÄLSKAR att kolla på TV.. eller kolla och kolla, han tycker om sällskapet. Så fort det är kväll så springer han i hallen och piper (kan inte mjaua) då tycker han det är dax för TVstund. Det räcker inte bara med att sätta på TV:n, vi måste vara där också. Om dte inte blir någon TVstund varje kväll, då blir han förvånad.

solweig
0

lasse brukar sitta nedanför teven o titta. men inte murre. han är inte ett dugg intresserad.

fisen
0

japp fisen brukar smyga på fåglarna i rutan när vi sätter på världens skojigaste djur på animal planet.ser så himla kul ut när han "dansar"med baken som jag säger.

kneckehexan84
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser jourkatterna ut. Dom insåg nog hur bra dom har de inne i värmen med gratis tv och roomservice.. Skrattande

Simson
0

#33 Vilket roligt foto! =)

Hennum
0

nä, våra katter tittar inte ens åt tvn, allra minst sitter på den. hunden däremot springer fram och nosar om hon hör intressanta ljud på tv, som visslingar, skall osv.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan