Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttill-minnet-av
Läst 4052 ggr
Naquita
0

tillbakablick-söta kattungar!

Jag går igenom mitt fotoalbum från 2006. aah, vad många sötnosar jag hade som stödisar då. Hur jag kunde lämna ifrån mig allihopa förstår jag inte. men nu har det hänt iaf, för första gången ever ska jag troligtvis behålla en stödis. Så nu är det kört, min mur har rasat. *skratt*

Gucci får stanna=)) Just nu iaf, tills jag bestämt mig helt.

Men iaf, här kommer lite bilder på sötnosar från 2006:

Embla hittades dräktig i centrala Karlskrona tillsammans med långhåriga svartsmoke sonen Eskil.  Hon gick tyvärr över tiden, var tjock som ett hus och fick 2 levande ungar. Den tredje och sista fastnade och med veterinären i ena luren fick jag order om att döda ungen för att rädda mamman, alltså dra ut ungen på ett sätt som skulle kväva honom. Jag grät hela natten igenom efter det.

Embla med sin stora mage bara dgr innan förlossningen:

Och förstår nu hur viktigt det är att närvara vid förlossningar.

Albin, son till Svartsmoke Embla. Han blev långhårig!

Slbins syster, Smilla, svartsilvertabby långhår blev hon.

Madicken. Kastades tillsammans med 2 syskon ut från en bil i en knuten platspåse cirka 2 veckor gamla i en kvinnas trädgård. De hade kattsnuva och den ena kattungen fick jag avliva hos vet, då någon dragit ett föremål i analhålet så tarmen hängde utanför:(

Okej då, en liten skit behöll jag från 2006. Känner ni igen honom?:)

Lilith, första kattungen i Ronnebykolonin att tas in med sin bror.

Madickens bror. Väldigt väldigt sjuk:((( Han fick stödmatas, men klarade sig utmärkt till slut och är nu världsvan så det slår om det, då hans matte jobbar i Mexiko.

Bästa bilden 2006=))))

Smilla alldeles nyfödd.

Mio, Noahs bror:)

lilla Klara, bodde i ett pannrum sina första månader:((

Lucifer, syskon till Lilith och de första att tas in från kolonin.

2006 kom även Gipsy in i mitt liv. vad ont det gjorde att se henne..

Lilith leker tittut:)

Melwin blev frisk till slut:)

Nyfödd bäbismage

Denna bilden gillar jag. En persermamma med sina 4 ungar, 2 adoptivungar och en svartsjuk högdräktig huskatt..hihihi

Såhär fin blev gipsy i sitt nya hem. Totalomvandling

Milton o Gaston, två grabbar som föddes hos mig utav en blåsköldpaddvit ifrånflyttad hona vid namn Lucky. De hade även en blå-vit bror, som dog..Några kanske minns den sorgliga historien? Amme hade tingat honom.

Smilla ska flytta! och vill inte bli bra på kort:P

Tre trötta syskon som levde hemlösa på öland innan de kom till mig. Troligen dumpade, mamman hade blivit överkörd.

Tredje kattungen att tas in från kolonin.

Nu orkar jag inte mer=)))

Ledin
0

å gösses vilka söta saker, om du får in något sånt där sött så är vi bra sugna på en, eftersom jag har lovat barnen en kattunge men den ska ha behov av ett hem allså inte nån man köper på blocket utan en hittekatt.

Sidentass
0

Åhhh…jag blir alldeles kollrig av välbehag när jag se de undebara bilderna!!!

maggan47
0

kommer så väl ihåg allihop, och vad skönt för stackars Gypsy, att hon fick det så bra, glömmer aldrig första bilderna på henne, vilka söta kattungar GladMaggan47

karinst
0

hahah Bästa bilden 2006=)))) den va ju bara för goSkrattande

JosephineF
0

Nej nu börjar du också sätta ut bilder på smokekatter!! *kilar vidare*

Naquita
0

Jossan jag kommer få en hel kull smokisar hoppas jag till våren;)

För brorsan till denne lille svartsmokegrabben hoppas jag ska få mina flickor på fall(Noah) och då ska jag BILDBOMBAOskyldig

JosephineF
0

Då kommer jag inte att kika i dina trådar till våren haha!

Naquita
0

det kommer du visst det;P

Naquita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Naquita
0

Vackra systern blåpadda

Naquita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En lite äldre svartsmoke(samma katt)

JosephineF
0

Jaja, jag kommer väl det då =) Men jag får hoppas det blir perser av alla så inte du lyckas med konststycket att få en smokefärgad exotic. Då dör jag för det klarar inte min plånbok av =) Om du inte vill ha fodervärd förstås! ;)

Naquita
0

Blir det en snygg svartsmoke exotichona kommer jag deffinitivt vilja ha fodervärd till henne, för fler hemma kan jag inte ha…;P

Du vet, när man parar exotic med perser blir det oftast mer korthår än långhår, då korthår är dominant eller låt sånt krångligt:P Och eftersom både Wilma och Noah är silver kommer mest sannolikt ALLA ungar bli det också..:P

JosephineF
0

Oh my god.. Jag kommer INTE att kika i tråden!! Nix!

Naquita
0
Wiizy
0

sååå sööööta!!! :o)

Jenna-Gun
0

sååååååååååååå söööööta

Lena
0

Jösses Amalia vilka ursöööta bebisbilder du bjuder oss på här idag Naquita! Blir ju alldeles sjuk ju. Rent av farligt att titta på sådant här. :)

Casanova i #9 - har inte sett sötare kisse!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

karins
0

Farligt söta kisar Kyss Å lilla Gipsy ! så skönt att hon har det bra nu..

Naquita
0

ja casanova är väl snygg Lena:) Och han ska bli farbror nu i vår(e ju Noahs brorsa;))

Lena
0

#20 Oj, oj vad spännande! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

GosChippen
0

**Fina bilder, du är en PÄRLA!
**