En hankatt upphittad i Lkpg!
Läste på blocket att en katt var upphittad i Linköping så här låter beskrivningen:Cremefärgad (aprikos) hankatt upphittad centrala Linköping nära US. Vita tassar, nos och bröst. Runt huvud. Yvig päls.
Någon som saknar en katt som stämmer in ta å kolla på Blocket.se över östergötland!
har mailat o gett lite tips om vart hon kan vända sig (polis,lkg djurhem 2st,hemsida om efterlysnigar mm) men bra hemsida är det någon som vet allså där folk lägger ut saknade katter o upphittade hon fick hittakatt något mer va den som kom fram när jag sökte på google.

åhhh…arma misse..där som är så farligt att leva..skönt att misse är tillvaratagen..går in o kikar efter annonsen..
jag skrev även att jag tackade för att hon tog sig an katten som kommit vilse och att det värmer i hjärtat. :) och så skrev jag att jag även lagt ut här men att dom ska kontakta/titta på annonsen på blocket. Hoppas att ägaren dycker upp.

Puttar upp!
Hoppas att missen återfinner sin ägare. Var den kastrerad?

puttar!
jag antar den har fått sitt hem iaf för annonsen är inte kvar, vet inte om den va kastrerad lr inte

Det hoppas jag att den fått!