Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 388 ggr
emjon
0

Vår jourkisse Angelica

Vi har nu haft Angelica hos oss i 5 månader och det är svårt att tro att det är samma kisse. När hon kom var hon en livrädd fräsande pälsboll som slog med tassarna om man försökte närma sig henne. Däremot var det aldrig något problem med de andra kissarna och hundarna.

Under tidens gång dröjde det inte länge förrän man kunde börja se hennes trevande framsteg och underbara sätt och Angelica stal en bit i taget av mitt hjärta. Nu kunde jag helt enkelt inte stå ut med tanken på att behöva skiljas från henne. Efter att ha vunnit hennes tillit mer och mer så skulle det kännas som ett svek att inte adoptera henne.

Jag tog chansen och säga till husse att snart är det "Alla hjärtans dag" och om du tänkt ge mig något då så vill jag ha Angelica. Husse gick med på det så nu är hon adopterad och stannar hos oss.

Många av er känner ju till min förkärlek för sköldpaddor och här förstår ni säkert hur lycklig jag är över hennes tillit kolla länken

http://www.tassebo.nu/angelica.htm

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

solweig
0

o vad kul att ni har adopterat henne. hon är ju så söt. alla dina katter är så fina. kram solweig

magma
0

Åh vilka gosingar…*saknar mina kissar*

Puma77
0

ett grattis till er alla;)

//Pia

martdat
0

Bättre alla hjärtans dag present kan man knappt få !!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

maggan47
0

Grattis till finfin Alla hjärtans dag present, och lilla gumman som äntligen flyttat hem kram Maggan47Kyss

Jenna-Gun
0

Så söt hon är.

Grattis Angelica.

Jenna

anebit
0

Grattis till en fin Alla Hjärtans dag present…..  Sköldpaddor är ju jättevackra…………………..

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Kittekatten
0

Åh sådan skön känsla, förstår att du inte kan skiljas från henne. Det är ju så härligt när de får förtroende för en, att få följa den där utvecklingen från rädd till trygg. Underbart! Skrattande

Alexej
0

I den katten hade jag också blivit kär:) Grattis!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

johnnys girl
0

Livet är orättvist.
Enda gången jag fått något på Alla Hjästans Dag så var det ett iofs. gulligt sms från någon som hette Lasse som hade skickat till fel nummer. *hrmpfff*

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Puma77
0

Min bästa kompis gav mig en Miranda nalle i alla hjärtans dag present en gång som uppskattning för vår vänskap, men jag har glömt vad hon fick hm.

//Pia

Essim
0

Jätteroligt att allas vår fräspotta har fått det så bra och att hon får stanna hos dej och din man det unnar jag henne verkligen.

Kramar Essim

MariannE11
0

vad kul…. perfekt present……Flört

jag har funderat lite på hur det gick för er….toppen!

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Sidentass
0

Förstår dej så väl…jag har också en förmåga att fästa mej för alla de missar som kommer i min väg..vad underbart att missen får stanna hos er!!