Transportbur i Västerås sökes!
Hej allihopa. Jag är i desperat behov av en transportbur till imorrn bitti. Är det någonsom vill vara så gullig att låna ut eller sälja en ikväll?
Tack på förhand//Linda-Lou
hej linda. jag har tre st men bor i upplands väsby

Okej=) Det var lite krångligt. Jag ska ju åka imorrn bitti till Norrköping.

Någon? Snabb hjälp uppskattas…jag behöver ju bara låna så får man tillbaka den samma dag.

Någon mer här borde väl bo i Västerås?
Jag har släkt i Västerås men tyvärr ingen som har katt, de är allergiker.
Annars får du kanske ta en pappkartong i värsta fall..
Hoppas det löser sig!
Har Ni inte några grannar som har katt? Kanske de kan låna en bur?
Om Ni åker genom Eskilstuna, så kan Ni kanske ta upp den, om de kan komma med buren till tågstationen…
Linda kolla i kattforum där kanske du får napp om låna en t-bur. Det gäller ju bara under dagen så jag tycker inte det bör vara så svårt å få låna en. Hoppas du får napp, det skulle finnas såna där pappt-burar dom ahr på animalplanet för liten slant 20-30kr för nödfall som denna. Annars då får du väll ta en bra låda o göra lite fina glutthål i o bädda lite i.

Hinner du inte köpa någon imorgon då?
Du skulle gärna få låna en av mig, men jag skulle gissa att Göteborg blir en liten omväg…?
Linda-Lou, du har fått PM.
men en transportbur för 200:- det e väll inte billit en ny kostar ju runt det oxå #6 :) jag köpte en stor transportväska för ynka 149 och den får man in 3-4 katter utan att dom behöver trängas. Hittade den på ÖB o den var jätte bra. Den var till mellan stor hund men ajg trodde den va mindre men det gör ju inget eftersom vi har kombi ;) fanns en billigare men för 129 tror jag den kosta å den var väll till katt så här ser den ut ungefär (den stora väskan på bilden)