Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattberättelser
Läst 611 ggr
Linda-Lou
0

Elvis och Puck har kommit hem!

Åh jag är så salig och lycklig just nu. Vilka fina pojkar dom är. Nu kan jag leva gott och länge…jag vill tacka Emma (Naquita), Zenita och Zenitas jättesnälla föräldrar som körede hit katterna. Jag ska uppdatera tråden ikväll med bilder på dom i deras nya hem.

Tack! Glömde nämna att dom har nya namn, dom hette Ceasar och Pricken innan  och kom ifrån kolonin i Ronneby.

[Mariaxx]
0

kommer bort ocj kikar senare på dina pojkar…är såååå nyfiken.

Kram!

zenita
0

denna gilladePuck

zenita
0

stick säger Elvis till mig

Linda-Lou
0

Hehehehe Puck går runt och nosar men flirtar väldigt mkt med ögonen emellanåt. Han verkar dra sig till barnens rum. Elvis har redan gjort sig hemmastadd och sitter och kikar på bilarna. Men han tycker nog mer om mitt och makens sovrum. Puck har redan gått på lådan. Och käkat lite kattgodis. Det kommer bli finemang det här. Jag är ju så blödig så jag grät en skvätt för att jag är glad. Hm…att jag skulle erkänna det här=)

zenita
0

Puck låg ofta i lilltjejens rum o sov.

Linda-Lou
0

Japp han har redan kelat massor med mig=) Jag är så glad i honom ska du veta. Elvis är mera avvaktande med känslorna. Medans Puck bara ger sig hän. Men jag tror att Elvis kommer att ge sig med tiden.

zenita
0

det kommer han göra ska du se o då blir han en riktig spinn o gosmaskin

Linda-Lou
0

Nu har sonen varit hemma o kikat o han är jätteglad. Ska gå o hämta flickorna på dagis o se vad dom säger.

Alexej
0

Grattis! Elvis är nog halvbrodern eller nåt till Lenas Othello:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

[Mariaxx]
0

Jättefina pojkar! Var över och kikade snabbt igår och en mkt nyfiken Puck kom och mötte mig. Elvis är lite mera reserverad mot nytt folk….

Men som sagt: fina pojkar som kommer få ett bra liv hos min syster….