Dagens trösteros till Crisse!
Vi alla har läst om Öresundskatterna och hur Crisse kämpar för att hjälpa de.
Jag hoppas att du få mycket hjälp, kraft, pengar och stödhem. Under tiden vill jag ge dig trösteblommor för allt du gör.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Åh Alexej jag vet inte vad jag skall svara på detta. Ett stort tack till dig för rosen, tårarna trillar ut med kinderna på mig jag klarar nog inte så mycket mer, det känns som det är mina egna katter som går där nere.
Jag kan inte ens föreställa mig hur du känner:(
Jag la ut artikeln nu på djurtransport, katter och skogissajten. Jag hoppas att dina katter bli räddad!!!!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Trösteros från mig med, Du är guld värd för katterna där nere!

Trösterosor från mig med! Är så enormt glad att ni jobbar så hårt för dessa utsatta katter! Har inte klarat av att läsa hela tråden för jag mår så dåligt då men har ni försökt att gå ut i media och söka hjälp?
Har skickat 500 kr till katterna. Räcker väl till en halvkastrering eller liknande..
Här kommer ett sött "kramkort" på två av mina hittekatter Vilda och Pärlan. Räddade av eldskälar som du….

Jag har ingen bild på någon ros, men du får ett jättestort imaginärt fång - en hel rosenbuske!!! Det är ett jättebra jobb ni gör, och ni har dramatiskt förändrat livet för alla de katterna ni redan har fått in!!!
Du är värd tusen sådana här buketter.
Kram på dej.

En inneligt välment sajberblomma för att du finns för de behövande missarna!!

En blomma från oss med.

Ja du är helt fantastisk Crisse!
Se det du gjort, dem du hjälper också, och inte enbart dem du inte kunnat få hjälpa ännu. Förringa inte det du har gjort, för det är ett enastående jobb!!
Hoppas lite styrka och energi kan hitta vägen till dig, det är du värd!!
En bukett tulpaner till din ära!
(Robinson, fd hemlös katt skymtas i bakgrunden, som en påminnelse om alla du räddat.)

här får du nån slags gula och upp-piggande blommor från mej. :) det är ett otroligt viktigt jobb du gör! att du orkar… jag hoppas att du får ännu mera hjälp så att det hela blir lite lättare.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Hennum, vilka härliga sommarfärger!
Jag vill tacka alla snälla människor för alla blommor jag får, ni skall veta att det känns skönt när man får sådant stöd ifrån er och det hjälper i allt eländet.
Ett jättestort tack.
En av mina vackraste tulpaner till dig!
Du är fantastisk!
Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga 🌺
Tack för att du ställer upp för katterna! Hoppas alla ser vilket jobb du gör för dessa små djur! Detta är dok bara en tulpan men tycker den är fin. (växer i våran rabbat i vår)

Jepp… du e fantastisk. :-)