Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 1106 ggr
tervmatte
0

Texas finns nu ute på Eniro :)

Hej

Tänkte bara nämna att vår älskade Texas finns nu på Eniro :) i en lagom sorlig annons.

Ni kan gärna lämna synpunkter på den, om Ni skulle nappa på vår Texas eller inte ;-)

Jag klistrar in länken: (Om det inte är tillåtet så kan Ni ta bort den)

http://kopochsalj.eniro.se/query/what/gti_info/search_word/texas/direction/full_search/district_code/1/sort/-fulldate/type_label/S%E4ljes/id/A16480723/dir_code/1/parent_district/1/ordernr/0/stq/0/stq_val/0/hpp/3

MVH

Anna

sandra1977
0

jättebra annons Anna,hoppas på det bästa för texas.kram sandra.

Alexej
0

Underbar annons, lycka till, lilla Texas:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

tervmatte
0

Tackar, man måste försöka skriva lite annorlunda än vad dem gör i andra annonser :)

Nu ska jag iväg och hämta ännu en katt :( Puff, det tar aldrig slut…  Jag ska skriva mer när jag kommer tillbaka. Måste sticka nu…

Onikan
0

Maja och Saga har också precis kommit upp på eniro's katter säljes! Du är dock mycket bättre än mig på att skriva annons…
http://kopochsalj.eniro.se/query/what/gti_info/category_id/9040000/direction/full_search/district_code/1/id/A16460095/category_name/Katter%20&%20tillbehör/dir_code/1/parent_district/1/ordernr/10/stq/25/stq_val/25/hpp/3

Hoppas många nappar på våra annonser!

yavannaKementari
0

Jättefina annons, både trevmatte och Onikan, hoppas alla kissarna får jättebra hem! Jag fiskar också köpar till Rhodry, afst på blocket, men borde kanske annonsera på eniro också?

sandra1977
0

din annons var oxå jättebra onikan!!lycka till kram sandra.

Puma77
0

Kanon. De små söta pluttarna, hoppas någon nappar för de underbara sötnosarna. Här kanske Tudorlillen få stanna för gott.

//Pia

Onikan
0

#5 och #6 TACK snälla, skönt att ni tyckte min annons var bra också. Hade massa problem med eniro och det där är min oredigerade version, lite irriterad att det inte blev som jag ville riktigt och att hela texten sitter ihop. Men, men.

Puma77 -jag håller tummarna :)

tervmatte
0

Tack

Onikan, Din annons är jättebra och saklig. Hoppas att vi nu hittar hem till våra kissar….

Nu ska jag starta en ny tråd om kissen som jag nyss hämtade… Inte en dag för tidigt…  Jag kallar henne för Smulan

Sidentass
0

Vilka fint skrivna annonser…o så vackra kissar..nu håller vi tummarna för att alla får ett hem där kärleken är överflödig..för dom små goingarna!

anebit
0

Jättfina annonser……

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna