OT Till Jossan så hon får dreggla!
Julia tycker så synd om dej Jossan att hon undrar när hon ska komma o praoa hos dej? väskan är färdigpackad o hon sitter bara o väntar…. sen att jag låst dörren för henne är en annan femma…..

våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Åååååååh nej!!! Nu får ni ge er med dessa smokefärgade små underverk!!!!!!! Jag får helt enkelt ta och kattnappa en av er!!!!

Å så lurad jag blev!
Jag trodde det var bilder på snygga killar som Jossan dreglar över så jag kunde lära mig vad som är snyggt!! Jag som har så erkännt dåligt omdöme om karlar!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
la upp en länk till "snygga" karlar till dig simson men den funkade inte 
HAHAHAHA, vilka tokar ni är! =)

*slurp* Inte bara Jossan som dregglar i denna tråd, kan jag säga…

Här visar sig en dreggelmaja till:-O)

Men Simson, att du inte lärt dig ännu. Utseende ska man inte hänga upp sig på, utan själen. Ofta går det att hitta den perfekta kombinationen som tur är :-). /Vanessa - lyckligt gift sedan 10 år
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Ett gammalt ex till mig sade alltid att jag var blind. Att jag borde borra upp hål i porslinsögat så jag kunde se hur han såg ut. Alla är vackra när man är kär i dem. 
Jag skulle behöva en äktenskapsmäklare då?!? Någon som är intresserad av anställning?? 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Fniss, hade jag tid så skulle jag anmäla mig :-). /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Simson - jag kan firra en karl åt dig. Gör det något om han är hockeyspelare?
Timråit då givetvis, umgås inte med Brynäsare *fnys*

Jossan, du får gärna kattnappa Hannes härhemma. Han är helt underbar. Han piper så hjärtskärande när han vill upp i knät… klättrar gärna upp på axeln och sitter sedan där och spinner och piper i ett… han sover tätt, tätt intill mig på nätterna och springer och möter mig i dörren när jag kommer hem.
Och ja, det är den svartsmoke-färgade killen med fler tår än vanligt. 
Nej du, jag såg nog en sextåad smokefärgad tass och skyndade mig att blunda.. Nix! *stålsätter mig*

#12 Ahhhh..vad dina rader frestar mej…men…här är en till som får stålsätta sig..nio katter i huset ä r nog..;-)

angående snygga karlar: jo, det är utsidan som räknas. hur kan du ens påstå annat! :P hihi
angående söta katter: jag kan oxå tänka mej att kattnappa en av dom… sööööta är dom.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan