Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 1228 ggr
annika499
0

EFTERLYSER SVART/VIT HANKATT, NORRA NÖDINGE, ALE

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min svart/vita okastrerade innekatt har sprungit bort. Han är 1,5 år och ej van att vara ute. Han försvann den 16/1-08 i Norra Nödinge, Lindåsen, strax intill BrukshundKlubben. Han lyssnar till namnet Findus.

Han bär ett blått halsband med id-märke från Agria. Han är ej chippad. Är rädd att han ligger och trycker någonstans, hungrig och förvirrad.

Stor HITTELÖN ges till den som kan återförena oss  eller tips som leder till att han hittas.

Ring: 0303-229358 Mobil: 0735-092944

karinst
0

Därför äre jätte viktigt att man kastrerar katterna,okastrerade katter kan va borta länge.när odm kastreras springer dom inte iväg lång utan håller sig nära hemmet.

min katt sparng också iväg men kom tillbacsk efter dagar/veckor.

Sätt upp lapar runt omkring,testa slå på en tonfiskburk när du är ute o letar,skaka godisasken.Det enda jag kan säga är att inge ge upp,han kmr komma tillbacks för lr senare men leta överallt efter han 

hoppas du hittar han.

martdat
0

Leta efter honom på nätter och tidigt på morgonen . när folk är i rörelse på dagen så gömmer han sig troligtvis och vågar inte komma fram, hoppas du hittar honom.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

marieborg
0

Håller tummarna att du ska hitta honom. Lycka till!

Här är en artikel med tips.

annebeate
0

Fortsätt leta efter honom. Sätt upp lappar  med foto på Findus eller beskrivning på honom lite överallt och förse lapparna med avrivningsremsor med ditt telefonnummer. Jag utgår ifrån att du redan talat med företrädare för  Brukshundsklubben så de håller utkik och även kan sätta upp en efterlysning på honom där. Annonsera på Blocket helst med bild under "Efterlysningar". Du kan även efterlysa  honom på www.katter.nu. och andra kattsidor men det har du kanske redan gjort. Hoppas så att du snart finner honom.

Engla
0

Prova att annonsera i lokaltidningen. Hoppas han snart kommer tillbaka.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Sidentass
0

Önskar av hela mitt hjärta att han kommer tillbaka till dej snart..bra att du skrivit om hittelön, det brukar sätta lite sprätt på barn och ungdomar i letandet!

Håller tummarna för att ni återses snart..det är så otroligt enerverande och oroligt när man har någon av sina pälsklingar borta..

Pysslan
0

Lägg in annons också på www.upphittat.se den sidan verkar välbesökt.

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Alexej
0

Önskar att du få tillbaka din katt. Häng upp många bilder av din katt, kanske i trapphus i närheten eller där det finns barn. De ser ofta mer än vi vuxna, just när de kan få hittelön!

Min son var en gång på kattjagd med sina kompisar när de såg en affisch med hittelön. Fast de hittade ingen katt.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

siberlina
0

jag hoppas ni hittar den snart