Mest aktiva på ifokus:)
Statistiken över mest aktiva på hittekatter fingerar fortfarande inte men här får ni en lista över mest aktiva på hela iFokus. Kanske ni är med?
Mest aktiva skribenter senaste månaden (hela iFokus)
Användare
Antal inlägg
Clariiz
2174
Gunilla.H
1695
Jennie104
1587
gejsa
1516
ÅsaF
1480
Margareta
1475
Anne_N
1369
-pson-
1304
Hera
1296
Elisabeth.J
1247
Grodan
1155
ciss
1088
Mervi
960
Henke29
947
Attlid
922
Ave-Solis
906
Marija
897
Wiizy
882
Tina_A
880
-Jossan-
872
Feliciaa
868
LeTigre
850
niklas
846
Asa_N
819
Azgaron
803
Niike
799
ElLobo
798
Xtanlover
785
Lizzan
772
Lininaa
772
FerretCrow
770
LillMalin
748
AlexandraK
739
LottaU
738
Maria
737
Annette
708
vanessa
708
Sara87
706
LeffeD
701
lisette
693
sarae
691
medde
689
Opal_Honey
687
Katter_e_mitt_liv
667
Tunnan
666
LinaN
665
Ledin
656
Alexej
646
Mymlan
642
Jojsan
634
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Det var ju en del man kände igen, speciellt många på Hittekatter! Bra jobbat, tjejer och killar ^_^.
;( jag kom inte med 
hah men grattis alla ni andra :D

Ojoj.. har jag skrivit så mycket? Snacka om beroende…
Jag tror att jag måste lägga ner lite mer tid på läxorna…?
Tycker jag skrivit massor men står ändå inte med. :( Vet inte om denna statistik är 100% tillförlitlig? Vad tror ni?
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jag börjar bli van att vara med på den listan.. Och ändå figurerar jag bara på hittekatter..

wiiieee. jag har ett liv utanför iFokus. :P
eller så har jag bara inte så mycket att komma med. haha. tror nog det senaste :P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

hittade inte mitt namn där..men det finns förklaringar..har haft allt för mycket i görningen sen Berlioz drabbades av sitt
kiss - H****ê

Phu..jag är inte med.
Jag har 646, det blir över 20 inlägg om dagen. Hur får man ihop 2174?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
haha tro dom få börja hänga mer på Beroende.ifokus

Ja, att vara med på listan borde vara en varningsklocka:)
och jag har försvunnit från den;) hade varit bra egentligen, men enda anledningen är en spricka i ryggen som gör att jag inte kan sitta längre stunder:(

#13 Å fy!! Vad har du gjort då?
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Muaha Alexej du har namsdag den 17 februari på en Söndag muhaha
ajaj det måste göra ont!! hur fick du en spricka i ryggen 
Då kanske vi ska se det positivt vi som inte är med på listan längre - att vi har tillfrisknat från ett beronde. :)
Jag har dock "suttit mycket på sajten" men fått ägna mycket tid åt arbete i bakgrunden som att svara på Pm och jobba med sajtens utveckling. Det ger inte avtryck i den här listan.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"