Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 587 ggr
Elcyion
0

Transport hjälp finnes

Tänkte bara erbjuda mig att transportera katter om det skulle behövas. Kan med största sannolikhet inte betala tågbiljetter själv, men åker på ungdom i några år till. Är det någon som är intresserad av det finns jag här. Inom skåne borde jag kunna lösa själv, om det inte är precis i slutet på månaden. Bor på Österlen. Närmare info med tfn nr osv kommer vid personlig kontakt (pm) (om någon är intresserad av att ha min hjälp).

Edit: Kanske inte de bästa förutsättningarna för att kunna hjälpa till, men bättre än inget iaf. Glömde att skriva att jag även har pensionärsrabatt på SJ just nu, men då kan man bara boka resa max 24h innan avgång.

Medarbetare på jack russel terrier

Alexej
0

Vad bra! Hör av dig till http://djurtransport.ifokus.se/.

Där finns en lista med erbjuder….Skriv bara en inlägg då lägger Medarbetare dig in på listan:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Erika91
0

Bra :)

Appropå det, vilka bussar var det som man inte fick ha djur med? Var det Swebus?
Förlåt att jag lånar din tråd lite nu Generad

Sidentass
0

kanonbra att du ställer upp!!

#2 ja..det är Swebus som nyligen beslutat om djurförbud på bussarna..trist!:-(

Elcyion
0

Tänkte att det iaf är billigare att betala en ungdomsbiljett till mig, än en vuxenbiljett till sig själv…

Erika91
0

Mne vad menas med Edit? Ser att det står så i trådar ibland men jag fattar inte varför?

Erika91
0

#3 :/

martdat
0

#5 Nått man lägger till när man lägger till eller rättar sitt inlägg i efterhand vad det betyder egentligen som förkortning vet jag faktiskt inte,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

anniii
0

Editerat tror jag

Elcyion
0

Edit är det engelska uttrycket för redigera.

Svenskt uppslagsordredigerar redigerade redigerat redigera(!) verb
bearbeta formen i (en text, film etc)

Engelsk översättningedit

Taget från Lexin. Uppslagsverk på nätet.

Erika91
0

Jaha tack :)
Det visste jag inte.. :)