Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketthuskatten
Läst 605 ggr
Destany
0

bästa vänner ?? Hmm kanske inte det

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här söta var mina katter idag när Puma o Zorro bråkade för 105:e gången idag.. Zorro har nog vaknat på fel sida idag, han  har bråkat både med puma o mig idag..så Ilsk Puma ser ut o så nöjd Zorro ser ut att vara..

storAnnette
0

Hmm,de får mig att tänka på syskon…de kan också sätta igång varandra och är nöjda då…(har tre syskon och fem barn så jag vet).

Erika91
0

Haha, Zorro ser nöjd ut ja, men Puma :P
Undrebara är dem! :)

Ciiviic
0

hehe …. stackarna ;P HAHA . mkt söta iallafall : )

Alexej
0

Puma ser verkligen ut som en Puma:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
0

men fina som bara den är dom!!

Hennum
0

vad fina de är. men vilka bråkstakar :P hoppas att det inte blir värre än som på bilden :)

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Maria
0

Zorro ser ut som en "vinnare". Han gillar att ha koll på situationen. Puma är väl mest trött och tänker -Inte igen….

/Maria

Destany
0

*6 jo ibland får jag gå emellan bråkstakarna… de kan slåss rejält men i nästa sekund så sitter de o slickar varandra..

*7 hehe alldeles riktigt ..du verkar veta hur mina katter fungerar men sen så e ju dina o mina katter väldigt lika i sättet…Puma ser allmänt trött ut i bland o börjar ibkand skrika medetsamma så jag kommer o räddar henne..Zorro har så himla mycket energi.. blir ibland trött bara man ser honom..