Stödgrupp Karlskrona/Ronneby
Hej!
Nu startar vi upp en stödgrupp i Karlskrona och Ronneby där vi träffas och arbetar tillsammans med olika aktiviteter för att stödja Kattkommando Syd och katterna.
Vi börjar lördagen den 3 februari klockan 10.00 hos mig på Aspö. Knytkalas. Jag har garner och tyger som skänkts till KKS för dem som vill handarbeta.
Kom med förslag på vad vi kan göra!
Alla är välkomna!
Sprid vidare!
Färjan till Aspö går 9.30 från Karlskrona vid Karlskrona Kommun och Ericsson (man kör mot Stumholmen). Jag kommer och möter vid färjeläget på Aspö. Vid frågor kontakta 0455-186 66, susanne@kks.nu
Mvh
Susanne Cederholm (via Morgan)

Vilken toppenidé!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Det är vid sådana här stunder som man ångrar att man bor så långt bort…
Ja, vem vill komma på knytkalas hos mig liksom? Simson!!! Ta bussen upp already!!!!

Guuuud va jag önskar att jag bodde i Blekinge……………..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Bra och trevligt initiativ. Bara ett fel, bor helt galet till. Annara hade jag kommit.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Buaähhhh över 50 mil……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
I sommar kan vi ha hittekattsträff i mitt nya huuuuuus så får alla som vill tälta över i trädgården
Jag bokar genast ett av dina akutrum Emma, för jag är för mörkrädd för att tälta!! Delar det mer än gärna med några..ähum.. Brumma 

Detta är som sagt förhoppningsvis efter första mötet bestående (jag kommer vara med
). Är dock inget skrivet om att, om ni bor i andra regioner av landet och vill stödja KKS kan starta egna stödgrupper, eller hur? Gemenskapen hjälper på så vis hemlösa katter!
Morgan

Jag vill vara med 
hade jag inte jobbat som vanligt när det händer något skoj…
jag jobbar också:(

#7 Bra ide! låter toppen!!! är ju överkomligt från växjö med
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hade ju varit bättre med en kvällstid eftersom många jobbar
Karin, det är en lördag..

#15 Hoho..jag är senil
Hahaha!

Färjan mellan fastlandet och Aspö tar ca 25-30 min, får ni ju en liten båtresa på "köpet"
Morgan

Jag bor för långt ifrån så ni får fira min födelsedag utan mig 

Blev tyvärr fel datum enligt Susanne, rätt datum är 3 februari klockan 10.00, all annan information är korrekt så kanske ngn Medarbetare kan ändra i inlägg #0 samt sedan ta bort detta inlägg, tass!
Morgan
Har ändrat i originaltexten. Låter detta stå kvar dock så folk inser att det är en ändring så dom inte skrivit upp fel dag. / Jossan

*host* Putt
jobbar ändå hela den helgen suck

#22 Tanken är att denna stödgrupp ska träffas ca 1 gång per månad så kanske du kan framöver?
Morgan