OT-Inte vid datorn i morgon - söndag
Äntligen har jag skaffat en bättre dator. Begagnad visserligen, men med bättre kapacitet på alla sätt än den jag har.
Morgondagen ska jag ägna åt att installera den och kolla upp den helt. Den var inte så dyr, bara 600:--. Skulle köpt barnbarnets daor, men han hade sålt den till en kompis, så jag köpte kompisens gamla. Den har processor på mer än 2 GB och bra med RAM-minne, så den blir i alla fall inte så långsam som denna, som troligen kraschar när som helst, misstänker jag.
Ha det så bra, så hörs vinär jag är klar

Åh vad spännande! Datorn är nästan som våran fjärde familjemedlem här, alltid skoj när det kommer nytt!

Lycka till med allt och att du kommer ut på nätet snabbt igen!!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Jag kommer snabbt ut på nätet, bara jag hittar mina lösenord från comhem. De är inte sådana som man själv väljer och alltså ganska så krångliga. Jag kommer helt enkelt inte ihåg dem, det är teflonhjärnan som spökar.Jag skulle berätta för min granne att jag hade hämtat den och så här lät det:
"Emil hjälpte mej att sätta bilen i datorn"
Det är något som händer både mej och andra som har fibromyalgi ganska ofta. Det ger upphov till många glada skratt, när man gör på det viset.