Blissa har fått hem:)
Blissa flyttar till permanent hem på lördag, hos en hittekattare=) Om hon vill avslöja sig avgör hon själv.
Blissa förtjänar verkligen ett nytt hem nu, efter allt hon varit med om.
Mer om det kan ni läsa på bloggen:
Nej, vad kul!! Snälla avslöja dig! =)

Ha den äran Blissa! Ett riktigt hem…
*jag tror jag vet vem, jag tror jag vet vem*

ååh vad roligt för henne : ) hoppas hon kommer trivas :D
:O VEEEEEEEM ???

Åhhhh..vad jättekul!!! Nu blev jag riktigt glad..permanent hem är det bästa jag vet för hittekatter!! Vet inte vem..,men man jag har mina aningar;-)))

Nu är jag avslöjad! :)
hihihi….Therese jag kunde inte hålla mig:P förlåååååt

Ingen fara =D Det ska bli så underbart att få hem henne på lördag! Längtar=)
Hahaha! Vad kul Therese! Grattis till ännu ett nytillskott i familjen :D Det är ju bra att du jämnar ut könsuppdelningen lite ;)
Ja, det blir väl tre karlar och tre fruntimmer nu va? ;)

Underbart Therese att Blissa får komma hem till er! Önska lycka till av hela mitt hjärta!

Ja precis :) Nu kommer det bli jämt här hemma =)

Therese - GRATTIS : )
Äntligen… Lilla Blissa…
*ler så stort att det börjar göra ont i kindmusklerna*
Vad underbart!! :) är glad för Blissas skull…

Grattis Blizza. Therese och Naquita! äntligen ska Blizza hem!!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Grattis Blissa till ditt nya hem Lycka till i livet.
Nu får vi ju följa henne framöver med foton.
Jenna

Grattis Blissa, du kommer att få ett bra hem..

Grattis Blissa! Äntligen ett eget permanent hem! Så skönt för dig :D

Hon kommer få det jätte bra här :) Här har hon dessutom två små håriga lillabrorsor som väntar på henne och en längtansfull matte!! Hon kommer bli så bortskämd så:)

och en längtansfull husse också förstås!
Grattis Blissa. du kommer till ett toppenhem, tro mig jag har varit där. du kommer o bli riktigt bortskämd o det är du värd!

Åh vad roligt!! För både Blissa och Therese!
Jag har ju haft äran att träffa Blissa, vilken katt!! Så glad för hennes skull.
Underbart fint av dig Therese!!

Så på lördag runt 15.40 är hon i Stockholm med Zenithas jourkatter.
Grattis>!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Å vad roligt! Grattis Blissa :) Hon är så jättevacker!
Så glad man blir en solskenshistoria igen.

Grattis Blissa!
Ja, nu är det bara Blissas förvildade kattungar som ska kastreras också(de får bo kvar hos gubben) så är denna koloni avslutad!

Vad skönt det måste kännas att få ett avslut på ett sådant problem! Grattis! Och grattis till både Blissa och Therese som nu har fått varandra!

Grattis till Blissas nya hem! Det var roligt med lite soliga nyheter denna dystra janurikväll.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Oj vad kul att allas vår kattmamma Blissa flyttar hemmifrån till eget hem!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
grattis. du börjar likna din mamma om hur många katter som man kan ha. hela släkten är tokig. solweig

Grattis måste jag säga till Blissa som fått en bestående omstart på livet. Det är underbart att läsa. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Ja, visst är det härligt:D
Hoppas bara hennes förvildade kull går fint in i fällorna när vi påbörjar det projektet:)

Jippi, grattis sötnosBlissa!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Säger som så många andra; Grattis! Det var på tiden=)

Nu har jag vart under badkar, under säng, bakom spis ,under soffa och bakom bokhylla och rotat fram alla katternas leksaker :) Räcker leksakerna för nykomlingen imorgon? :)

Dom nya matskålarna står bara och väntar , såsom Blissas två kompisar också gör :)

Köpte en "vippa" idag som mina två änglar redan har börjat leka med, som Blissa också ska få ha och leka med!
Ojojoj vad fint. Sådana matskålar har jag här hemma med så hon lär känna igen sig;)
Kan direkt säga vilka leksaker Blissa ÄLSKAR. VIRKADE MYNTAMÖSS FRÅN KATTKOMMANDO SYD. Hon blir helt tokig då, speciellt om de hamnar under en matta.. Då blir hon som en 8veckorsunge igen..*s*

Haha va bra för möss har jag gott om ska jag tala om, sådana som låter lite när katterna leker med dom! Torkel är helt såld på sådana här hemma så då kan dom bilda klubb =) Har egentligen massa massa fler leksaker, hittar dom bara inte.. kanske har dom blivit uppätna? Tycker Blissa om att vara ute på balkongen? :)
sådär. Helst ligger hon i "siN" korg i köket. När hon inte busar är hon en mycket lugn katt:)

oki! har en korg här hemma som jag ska ta fram :) men hur stor e hon? på ett ungefär?
Lite lagom stor. inte jättestor. "normal" kan man väl säga:)

okej :) då blir hon den mellersta utav katterna här hemma :) Torkel är husets "biff" dvs väldigt stor för sin ålder medan Sixten är en liten skit :)

När kommer Blissa till dig Therese? :)

hon kommer komma till mig i morgon eftermiddag :)

Vad roligt :D

# 48 Du måste berätta hur det går för Blissa-gumman!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Självklart ska jag göra det! :)

Snart är hon här min lilla gumma!!!

#52 - åååh vad spännande : ) Belive me , hon är jätte mysig ; ) Hennes päls är myyyyysmjuk :D …
*träffade henne när vi hämtade skyggisarna*
Ja, nu är Blissa på väg till sitt nya hem. om 25 minuter är hon framme i Sthlm=)