OT - Till Karin och Blondie
Eftersom man inte kan skicka bilder i pm så skickar jag min favoritbild på min minsta huligan här!
Som tack för allt fint du skrivit om mina katter och som tröst över allt som hänt.
Lycka till!

Julian är andra från höger. Den sömniga killen! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Vad söta!! Skulle jag inte redan älska katter skulle jag göra det nu!!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
hej :) nej va söta!
Tack simson du är värkligen en Underbar person!Väldig rolig att prata med :D
kram//karin

Vem faller inte för en sådan sötnos??! Det gjorde jag! Ett MÅSTE HA-kort!! 
Hur än fotografen vända fram huvudet så ramlade det bakåt! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

#3 Är man trött så är man
Såna sötnosar

Sööööötisar!!!

Så sööta! Haha är han lika trött nu lilla Julian? ;)

Åh,dina fiina katter Simson - de passar dig!
Jag tycker det ska bli intressant att läsa alla veterinärernas diagnoser,samma eller olika undrar jag.Vilken mat som den senaste rekommenderat blir också intressant att höra.
PS:Om du Karin behöver så kan jag sponsra dig med ett bidrag till kattmat,bara tills du får ditt aktivitetsstöd.Då får du PM:a mig så skickar jag in direkt på ditt konto i så fall.Här tas inga omvägar mer.DS.
#7 Du är en ängel:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
StorAnette det behövs värkligen inte
ska vissa dom att jag klarar ge han sån mat han ska ha så dom inte kan säga något om det.
Men det va snällt av dig
Kram//Karin
Karin, tar all hjälp du kanske kommer att behöva nu:)
Det skulle jag göra tills du står på egna ben.

#9: Förstår om du har svårt att ta emot hjälp nu. Jag livar jag har verkligen det. Men försök. Att slippa stå ensam är bra. Ensam är inte stark.
Kram
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
aa det kmr jag att göra har fått mkt folk som vill hjälpa mig nu :)
Det är bra Karin att du har många som hjälper dig nu. Det behöver man när ens katt blir sjuk. Då går det mycket lättare!
Kram Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"