OT. Gick på bordell - mötte frun
Den polske mannen fick en chock när han besökte en bordell och bland de anställda fann - sin fru.
Enligt polska tidningar hade kvinnan förklarat sina inkomster med att hon arbetade i en affär i en grannstad.
Jag blev mållös. Jag trodde att jag drömde , säger maken till tidningen.
Paret som varit gifta i 14 år, ska nu skiljas.
Kan inte annat än skratt åt detta som jag läste i dagens aftonblad. Historien förtäljer bara vad mannen tyckte men inte vad frun säger om att mannen går på bordell.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Ja vilket vacker par.
Lika goda kålsupare båda två
Pinsamt för de båda…

ooops…så snopet för dom båda!!

hihi 
Det gamla talesättet "Som man bäddar får man ligga" passar bra in här! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Fniss…..
Påminner om en historia min mamma berättade…
En general köpte en papagoja som var en hejare på att prata. men de i affären varnade honom och sa, den har suttit på bordell, så den kan vara ful i mun….
-Gör inget, sa generalen. Ska ha stor bankett för att förevisa gojan.
Den stora dagen kom, massor av fint folk och uppsatta militäter. All väntade på att gojan skulle börja säga runda ord. Gojan var helt tyst.
Generalen frågade gojan- HAr du inget att säga? Vad tycker du om alla som är här?
Gojan svarade, efter lång tvekan- Ja, jag känner igen alla torskarna. Men fnasken är nya!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

hehe. lustigt värre med papegojan
tja, han gick ju faktist till bordellen, så han borde ju inte säga något han heller. :P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
*asg*
Medarbetare på jack russel terrier