Solveig! Hur går det med Lasse??
Är så nyfiken hur han har det nu för tiden?
Pontus har blivit jätte tam, igår fick vi klippa hans klor utan att han gjorde nått
Så det går framåt vill jag lova. Sarah har fått klappa Pontus när han låg på sin plats i klätterträdet..Men han springer under sängen när det ringer på dörren fortfarande..Men det kanske går över tror jag.
Nu har han hittat ett bättre liggplats tydligen, det är på soffan.

lasse tyr sig mer till sven. han kan ligga på soffa bredvid sven när han tittar på tv. man får stryka honom försiktigt när man är nära honom. sätter man sig ner o vill leka med honom, så kommer murre skuttande. så man får försöka leka med honom ,när murre inte är i närheten. om inte lasse hittar murre, så letar han efter honom i hela lägenheten. går då o jamar efter murre. det går bättre o bättre.

Vad bra att det går åt rätt håll..Man ska inte ha så bråttom tycker jag. Har du ingen bild på Lasse, vill så gärne se honom..
hej essut. skickat bilder till dig. skulle du vilja hjälpa mig att sätta in dom på tråden. kan ej själv. kram solweig

Här kommer bilderna.
Lasse.

Murre i bakgrunden..

Lasse är verkligen vacker, precis som Murre är.

Så fina bilder..o så roligt att höra att de går framåt…kissen du har på översta bilden..är identisk lik min stödhems-katt Lucia! En misse, som även hon gjort små framsteg;-)

Gud så härligt att få se bilder på Lasse också! Så härligt att höra att det går att klappa honom nu, jag fick aldrig göra det - han tyckte jag var väldigt skrämmande. 
Jaa Sidentass när får vi se fler bilder på Lucia. Förlåt de vackra kissarna . (Snodde tråden)

Måste berätta vad som hände nyss, jag satt i soffan och pratade med Maggan i telefonen, då kom Pontus och la sig bredvid mig, tänk vad glad jag blev
.
Förlåt att jag tog Lasses tråd.
Fler bilder på Lucia tycker jag oxå..

#8 #9 Javisst..det ska komma fler bilder på vackra Lucia…får lov att tömma kameran först som är full nu..förstår att flera har väntat på mera bilder..så det ska vi fixa här snart..:-)
blev full i skratt alldeles nyss. jag gick ifrån datan en stund. när jag komm tillbaks, så satt lasse o stirra på skärmen. för jag har en bild på bosse som bakgrund på datan. han undrade väl vad det var för katt. han satt en bra stund o stirra.

Stackars Lasse trodde väl att han skulle få en till kompis.
Tydligen så tycker Pontus att det är dax att sova, han väntar redan i min säng. Milou ligger bredvid mig vid datorn..