Försvunnen i Uppsala
Liten grå honkatt har försvunnit i Gottsunda, Uppsala. Saknar halsband, är chippad. Blivit skrämd och är förmodligen mkt rädd. Har någon sett henne?

Ska be min familj i Gottsunda att hålla ögonen öppna. Har du någon bild? Några speciella kännetecken? PM:a gärna vilket specifikt område/gata hon bor.
Gå ut och ropa på henne tidig morgon/natt när det är tyst och lugnt ute.
Kolla alla ställen hon skulle ha kunnat fastna på såsom källare, cykelförråd, soprum etc.
Och såklart, sätt upp lappar runt om i området, i centrum och där du kan tänka dig att katten skulle kunnat ta sig. Hittelön är bra att utlova för att få fart på de yngre.
Mer tips här!
Puttar upp för lilla KIssen…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Fick du PM, supermoccine? Annars är sökområdet Br Berwald och Vackra Birger.

#3 Ja, fick du inte mitt svar? Syster är meddelad än så länge, så hon håller ögonen öppna. Har inte fått tag på mor min än. De bor på just de gatorna!
Det är väl iofs inte samma med en bortsprungen katt, men vi brukar oftast inte skriva ut i forumet när det gäller hemlösa katter exakt var de befinner sig utifall det skulle vara illasinnade som är här och läser. Därav PM.

Jag håller tummarna på att ni hittar er lilla katt!!
Fått tips från lilla Sunnersta, så nu letar vi där också. Fy, vad det är jobbigt när sånt här händer. Man blir så ledsen..
Du har ingen bild? Så kan vi lägga den här i inlägget?
Det är inte min katt (hon tillhör en kompis) så jag har ingen bild just nu - men jag ska fixa en. Men katten är helgrå, har långa ben och lång svans.
Glada nyheter! Kvinnan som ringde och tipsade lyckades fånga in katten och det var rätt katt! Hungrig men oskadd och äntligen hemma igen! Tack alla som brytt sig!

Hurra! Så underbart ^^

Ååååhhh så glad jag blir att katten hade ett hem. Helt underbart…. Så lyckliga både matte och kisse måste vara.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Toppenbra!!!!!!! Så glad jag blir i vintermörket!

Vad härligt!!! Så glad jag blev!! Grattis!! :)
Oh en solskenshistoria igen, härligt dem behöver vi här
Vilken härlig nyhet!
toppen.