Mina älskade kolonikatter!JIPPIE
Nu börjar det gå för långt, mötte 4 av katterna i kolonin när jag var ute med hunden i skogen, började prata om dom som mina egna älsklingar osv. Hunden tyckte nog jag var knasig. Ungkatten med mkt vitt i ansiktet blev rädd för min vovve och satte sig storögt i en buske och tittade på honom. den svarta och svartvita ungkatten flydde.
När jag kommer tillbaka, vem sitter inte då på mitt räcke, om inte den gamle ärrade herren. Han tittar så gulligt på mig, så jag går in och gör iordning lite kattmjölk, för det måste ju gamla kattgubbar ha:) När jag går ut på altanen sitter han kvar OCH JAG FÅR KLAPPA HONOM!!!!! bakom öronen, på ryggen. ÖVERALLT. FÖR FÖRSTA GÅNGEN!! Jag fick t.o.m bära ner honom till skålen med mjölk.
kunde inte fått en bättre nyårspresent än lyckan att få klappa en skyggis:)
söker fortfarande stödhem till de sista!!
läs gamla tråden:
http://hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=4fe9a073-207c-482e-a9c1-d43adaffa289
vinkevink!!
Zenita du ska få en kattunge eller två;) ska bara få tillbaka mina fällor först:) De är inte så skygga när de väl är inne.
det blev min bästa nyårspresent. tack emma!!!
Haha, jag har väl aldrig sett ett så ivrigt jourhem nån gång! Vad gullig du är zenita! =)
Vad härligt ! :) Tänk att så "lite" kan göra en så lycklig!
Jag vet hur de är.
Och förresten, de hade råkat hamnat ett "c" i början av adressen upptäckte jag, då jag inte fick den att fungera först :)
# 4 tack tack 
ja ha zenitha. du är du snart med kattungar igen. grattis.
ja, jag ska ta in dom snaaart. denna veckan får jag mina fällor tebax:)
Puttar lite:)

Vad roligt att du fick klappa honom! :)
Är det släktingar till Othello Naquita? Underbarare katt får man leta efter än honom, kan varkligen rekomendera er alla att ge hem till hans familj och kattvänkrets. Othello är nu en riktig knäkatt. :)
Kul att du fick klappa den äldre kattherren! Bådar gott!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
ja det är hans sista släktingar och vänner som ska in nu!:)
puttar!
Någon som kan vara stödhem för min gamle kattherre????? snöstorm idag:(((

putt
putt….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Igår kväll satt han utanför altandörren och jamade. JAG SKA HA EN SKINKBIT hihihi. han är så söt. tar verkligen kontakt nu, och kollar mig in i ögonen. Lille gubben, måtte du få ett stödhem snart innan snön kommer på riktigt. Är rädd att han går tillbaka till sitt förvildade jag annars.

puttar igen!

putt
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

puttar igen
JAg med….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....