Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 1628 ggr
Jenya
0

Annonser från brickebacken-ÖREBRO

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det är en annons på konsum i brickebacken som sittit uppe ett bra tag nu. så jag tänkte att om jag lägge rupp den här kanske det är någon som känne rigen missen här och kan finna ägaren.

Bilden “http://hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=8a150886-c870-450a-87c0-056b3b9a11b7&Filename=anonns%201.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Jenya
0
Jenya
0
Jenya
0

Sen var det en till annons som kommit upp ganskla nyligen vad jag vet. passar på att lägga upp den med.

Hawknestgrove
0

Var i Sverige är detta? Så kan jag lägga in orten i rubriken…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Erika91
0

Jag hoppas att ägaren kommer till rätta! Det verkar ju vara en ägare som är mån om sin katt iaf eftersom den är kastrerad och id-märkt.

Lena
0

Brickebacken är en stadsdel i Örebro, antar att det är där kissen har hittats.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jenya
0
Alexej
0

Kan du inte ta kontakt med upphittaren och upplysa de att ibland går det att hitta ägaren genom att http://kennet.skk.se/agarreg/

Kan du trots upprepade försök inte tyda någon enstaka siffra/bokstav kan du byta ut det otydliga tecknet mot *. Om du i djurets öra t ex kan tyda siffrorna 1234 och kan se att det finns en siffra eller bokstav efter siffran 4 skriver du in 1234* i rutan för itatuering/tång-id. Kan du se kombinationen 12 45 och ser att det finns ett otydligt tecken mellan siffrorna 2 och 4 skriver du 12*45 i rutan för tatuering/tång-id. Du får då upp alla kombinationer som stämmer överens med de kända tecknen. För att underlätta ytterligare kan du sedan sortera resultatet av sökningen efter färg, ort eller kön genom att klicka på rubriken. På så vis kan du lätt finna exempelvis alla svarta katter som har kombinationen 1234* eller alla katter i Göteborg som har kombinationen 1234*.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

OK,  då Skriver jag till Örebro….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Brickebacken…där har jag ju växt upp, i gamla brickebacken!

Hoppas verkligen att ägaren till den fina missen kommer tillrätta..

Issa
0

Dem första katten kan vara samma som den intagna Limbus. Jenya, kolla på Örebro Katthem, Katter i jourhem sid 5.

Jenya
0

det ser definitivt ut som han. Men vem har satt upp lappen på konsum då? är det jourhemmet kan tro?

Issa
0

#12 Nej, det är nog de som hittade honom först som satt upp lappen. Dom vet ju om att han är intagen, så dom hänvisar ju om någon ägare hör av sig.

Jenya
0

Ja det var ju en himla myser :D Så fin misse

Erika91
0

Så då är det nästan ordnat med den första missen?