Mata hemlösa katter i Lund
Kan du mata hemlösa kattungar i östra Lund?
Tre kattungar, en med ögoninfektion, har hittats av en kvinna i östra Lund, som inte själv bor i Lund. Kattkommando Syd behöver akut kontakt med dig som skulle kunna hjälpa till att mata tills vi kan fånga in ungarna. Risken är att de inte får mat dagligen! Hör av dig till birgitta.carlsson@djurensratt.se eller ring 0704-129 068 .
Morgan
Edit: Har lagt in Birgittas nya telefonnummer / Jossan

puttar upp o tycker det är så synd att man bor för långt ifrån..

Finns det ingen som bor i Lund som kan hjälpa?
Det är FN oxå att man skall bo så långt bort…..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Har ni möjlighet maila mig adress så ska jag hjälpa till och se ifall jag får tag på någon som bor där.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Men maila till birgitta.carlsson@djurensratt.se och kollar. Kul att du kan hjälpa till här.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
smart, jag tänkte inte så långt. Tack!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

Hur går det?
yavannaKementari bor ju i Lund hon kanske känner någon som kan mata…….

putt

Jag kan höra mig för, men vet ingen på rak arm.

Aktiva i Lund behöver hjälp av olika de slag, även personer som kan vara stödhem till katter från de kolonier de arbetar med att försöka begränsa!
Birgitta har numera annat mobilnummer: 0704-129 068
#10 Bytte telefonnumret i ursprungsinlägget..
putt
Puttar för Lundensare jag med….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ja det behövs verkligen stödhem här :/ Har mycket kontakt med KKS aktiva här i Lund så jag vet hur oerhört viktigt det är med några nya stödhem

hur går det för katterna i lund?
om ett tag ska ja flytta till lund, ska studera där. då kan jag nog hjälpa till. men det handlar alltså om ganska lång tid tills dess…
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan