ot- musikaliska missar;-)
Hallå alla kattekollegor därute!!
Linus här..Linus med den yviga pälsen som vill presentera min musikaliska talang inför 2008! Här har hussen i huset gått i den goda tron att han var ensam om att hanterra klarinetterna..men tji fick han här idag..när han såg att jag i egen pälsklädd egenskap lagt beslag på hela härligheterna!
Jag kan också spela - och det gör jag genom att lägga mej rakt i lådorna..där instrumenten ska vara..sen sniffar jag lite på klarinetterna..o förser dom med lite mjuk, o härlig päls!!
Det finns små hål i dom där mojängerna..o det är genom dom jag ser till att både svarta o vita pälsbollar ramlar in! Har tutat i hussen att det blir lite softare o mjukare toner då….är nämlingen en musikalisk skolad katt, har fått lära mej också hur man stämmer flyglar av vår ledare i flocken, Josefin! Hon säger att man ska hoppa in i flygeln..o leka med dom små sakerna som rör sig där inne..vi kallar dom för "flygelmössen".
.En herre på två ben var här för en tid sen o satte dit nya "möss" efter Josefins bravader..tror nog i mitt stilla sinne att dom sitter kvar..men säker kan man aldrig vara i ett hushåll där kattern regerar!!
Kurrande tongivande hälsnngar..
Linus von Sidentass![]()

Haha :-)

awww söötnos : )
Oh Linus din snygging!!!!!!
Är du musikalisk oxå.
Då fixar du dej lite extra godbitar då av matte.:)