Har någon sett min älskade Busan?
Min katt Busan försvann i Maj 2007 och jag har letat och satt upp anonser utan
resultat men jag ger inte upp, kanske finns det någon där ute som tagit hand
om lilla Busan eller sett henne. Hon försvann i Uddevalla, vid I17 Området men
hon skulle ju kunna ha gått ganska långt på 7 månader. Hon är 4 år gammal men
ganska liten för sin ålder. Sköldpaddsfärgar (svart/vit/röd) Mest svart, vit
på magen och halsen, vita tassar och lite röd i pälsen samt ansiktet. Hon hade
ett blått halsband när hon försvann men det skulle ju kunna ha åkt av. Snäll
hjälp mig att hitta Busan, saknar henne så:(
Om du tror du sett Busan snälla ring mig: 0763056333 eller skicka ett mejl:
juliastorm_@hotmail.com
MVH Julia Storm
puttar för lilla Busan
Oj, antar hon var inte märkt. Katthem brukar sälja sina inkomna katter som inte är märkta. Antar du har pratad med DV Uddevalla och kattslussen i Trollhättan. Har de fått en bild av din katt?
Har du hängt upp bilder överallt i närheten? Affären osv.Blocket?
Lycka till!
http://www.hittekatter.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=48e1c876-ae42-4d42-96c0-29e733243bd8
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Men lilla gumman. Så söööt hon e. En riktig liten kattfröken.
Jag vet hur det känns. Saknar min LillaMy jättemycket, och hoppas på det bästa för både din och min katt.

Hoppas hon kommer tillrätta håller tummar och tassar här hemma

Hoppas ni hittar henne. Ovissheten är fruktansvärd.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ankie: Tack, hoppas så innerligt att någon tar hand om henne!
Alexej: Nej tyvär är hon inte märkt:( Det ångara jag idag, har verkligen förstår vikten av att märka sin kisse. Ja har skickat in bilder och annonser på dv och kattslussen, har haft annonser på blocket tidigare men ska slänga ut en i gen, har även annonserat i affärer och så en antal gånger men nu är det dags i gen, jag tänker verkligen aldrig ge upp lilla Busan. Hon är så speciell katt och jag älskar verkligen henne, hennes kompisar här hemma saknar henne också:( Tack vi får hålla tummarna
BeritP65: Ja visst är hon en ljuvlig liten fröken. ååå du vet hur det är då, vi får verkligen hålla tummarna att våra små missar hittart hem i gen:)
Ciiviic: Tusen tack:) Det är underbart att veta att det finns fler som tänker och håller tummarna för Busan
ÅsaF: Tack:) Det är just ovissheten som är jobbigast, om jag bara visste att hon hade det bra, då kunde jag andas ut, hon är ju verkligen min lilla älskling, jag bryr mig så fruktansvärt mycket om att mina små missar ska ha det bra men när jag inte vet om dom har det, då mår jag verkligen dåligt:(

hoppas ni hittar henne:(