Hur sann kattvän är du?
TEST: Är du en kattvän?
Hur sann kattvän är du? Testa dig.
Har du Göteborgs coolaste katt? Skicka in bilder. SÅ GÖR DU! Hej och god morgon alla katt vänner,nu kommer jag med en liten rolig lek så här på morgon kvisten,jag har inte själv testat mej men det blir senare idag så lycka till. Hej Cuyo![]()
8 av 10 var inte så dåligt.
Jenna
7 av 10 inte dåligt
zenitha

5 av 10 

fem av tio….
Fem av tio… 

Kattastrof…5 av tio! 
Jag trodde klappret av tänder var förberedelse på jakt…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Samma trodde jag.
5 av 10 här med.. Det var svåra frågor..
# 6 Det trodde jag också givetvis. Inte visste jag att vår katt är så intresserad av att komma ut och prata med fåglarna han brukar klappra åt. 

6 av 10

Jag tror vi ska ta testet med en nypa salt. ;)

7 av 10. Besviken, men lyckades svara på frågor som jag inte trodde att jag kunde. Men misslyckades med slamrandet med tänder. Tror fortfarande inte på dem. Namnen och åldern. Suck, trodde jag var bättre. Nu är det tävlingsmänniskan i mig som talar. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Mja, jag vet inte om testet egentligen säger så mycket om vem som är kattvän eller inte.
8 av 10
Fick 9 av 10 :)
Men läste två av frågorna igår kväll i en bok :)

9-10
6 av 10. Klurigt en del av det :-)
Wow va dåligt det gick. haha
6 av 10 kunde varit 8 av 10 om jag inte bytat svar alternativ
blev dock förvånad när jag kolla vad andra svarat 3% tror att en katt är dräktig 9 månader. Tänk om dom var det, hade det kanske bara funnits hälften så många förvildade katter
6 av 10. det var delvis ganska svårt.
vanessa, du får göra om testet. Då vinner du! :)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

4 av 10 :0) Jag kunde många som jag svarade fel på dock! xD
6 av 10. Trodde setsamma som en del av er om klapprandet av tänder, bl a
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Du fick 3 av 10 möjliga
Du är nog mer hundmänniska än kattvän
Det där med hundmänniska stämmer nog bra,men oavsett så tycker jag om katter lika mycket,men jag var inte rädd för att testa mej hi hi
Hej Cuyo

Det var kluriga frågor minnsann…….. men en kul grej…
4 av 10. Tar testet med en nypa salt, då det inte säger ett dugg om man älskar katter eller inte.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

#24 Håller med.

Jag tycker testet va helt utanför sammanhanget…inte måste man ha läst katten gustav eller känna till nån konstig författare för att va en sann djurvän. Sista frågan va den enda vettiga.

#26 - Håller verkligen med dig. var det jag också tänkte på! Läsa katten Gustav för å va kattvän är ju överdrivet!

5 av 10. Svåra frågor. Tycker att rubriken på "tävlingen" var vilseledande. Men men…kul i alla fall!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

7 Av 10 fick jag. knepiga frågor….som inte har med att vara kattvän att göra

5 av 10 : )
Jag fick sex av tio, men jag hade för mig att katter var dräktiga i tre månader och inte två :S
lurvponnyn.vimeddjur.se
Ja, mycet som man inte visste. Men som sagt, ta det som danskarna säger, med KNusende ro….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

He he….ja, de två månaderna känns som de längsta i ens liv när man går och väntar på att få se de små dunbollarna (Hör du det, Blissa? Huh??)
Jag fick 7 av tio…tydligen pratar mina katter i sömnen, för det är enda gången jag har hört dem klappra med tänderna.
Du fick 4 av 10 möjliga
Du tycker om katter. Men kan nog lära dig mer om dem.
Får väl vara rätt nöjd, med tanke på att jag är en hundmänniska med katt :)
Medarbetare på jack russel terrier

jag fick bara 3 av 10… tusan oxå. men jag har faktist ingen större koll på vad egyptierna gjorde :(
nåja, mina katter verkar nöjda med mej så jag hoppas jag duger ^^
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan