Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 711 ggr
maggan47
0

söker Feliway adapter

hade en när Timjan flyttade in 04, en sådan att plugga in i kontakten, och var bergsäker på att den var kvar, eftersom jag är som familjen ekorre, kan vara bra att ha, har letat som en tjuv om natten, alla skrymslen, mycket skit hittade jag, men ingen Feliway, är ju stor skillnad på att köpa hela paketet och refillen, finns någon som har en, och inte behöver, kan återsända om det behövs, vet ju inte ens om det skulle behövas här hemma, men med tanke på Beatas inflyttning söndag, och Flisan är så revirtänkande, kanske det skulle få henne på bra tankar, med lugnande feronerSkrattandeMaggan47

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=dab29572-7ba7-4f53-9e09-a27e91103a70&Filename=jullkort av Flisan och Timjan.jpg)

Mary-kate
0

Har du kollat med Essut?? Hon kanske har. Jag tror att hon fick min.

maggan47
0

ska göra det, tack för tipset kram Maggan47

Casiopeia
0

Jag har en annars, men vill gärna ha tillbaka den…

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

essut
0

Jag har 2 här hemma, en som jag inte använder just nu och den andra är snart klar för den här gången.

maggan47
0

då kan jag låna den ena, och köpa refillen Essut, ta med när vi ses på torsdag kram Maggan47

maggan47
0

då kan jag låna den ena, och köpa refillen Essut, ta med när vi ses på torsdag kram Maggan47

essut
0

Jag tar med mig den på torsdag..så får du köpa refillen i din djurklinik eller på apoteket.

Lena
0

Bra att det ordnade sig! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"