Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 436 ggr
Engla
0

Skönheten har anlänt!

Äntligen har vår efterlängtade julklapp kommit innanför dörren! Stor och mysig är den också, men det kommer nog att ta ett tag innan vi vänjer oss vid den. Titta gärna in på Becats där de säljer billiga klösmöbler. Sådana här stora klösmöbler brukar kosta runt 3000-4000 kronor annars.
Just nu är vi väldigt lyckliga! Vilken tur att vi har matte och husse! Nu kommer våra kattvänner på Katthemmet Kompis att bli avundsjuka! (Men vi hr lovat att skänka våra gamla klösmöbler till dem.) /Blixten, My och Ängla

image311
Från början var det många delar som skulle sättas ihop. Ängla provsitter ena "kojan". My håller sig i bakgrunden.

image312
Första delen klar.

image313
_Det tar sig. Ängla håller koll så att husse gör rätt. Själv passar han på att testa sin möbel.
_
image314 Hipp hipp hurra, ställningen är klar! Ängla är först på plats - som vanligt. :)

Hjälp vad avlånga bilderna blev när jag minskade dem…Förvånad

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Erika91
0

Vad fin den var! Och Ängla blev kär direkt :)
Inte konstigt :)

Denna kommentar har tagits bort.
kattlover
0

Vilken  fin julklapp till katterna!!!  Vad fick ni betala??

Simson
0

Snacka om Grand Hotel!!! Vilken möbel!! Vi är avundsjuka!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Engla
0

# 3 Vi betalde 1395:- för den. Himla billigt! Cool

kattlover
0

Oj, det lät fantastiskt billigt Engla.  Ska genast gå in och kolla på deras hemsida.

Engla
0

Enklast att handla av dem är genom utställningar som de åker runt på. Frakten är jättedyr. Vi hade turen att de mötte upp oss i Sölvesborg. (Dit har vi ca 8 mil.) Jättetrevliga människor!

karins
0

Klösmöbel deluxe! Inte undra på att Ängla är lycklig! Mina katter sitter här och är avundsjukaCool

Engla
0

Ängla hälsar att han bjuder in alla era katter på födelsedagsfest när han fyller fyra år. Dock får ni vänta till augusti. Men sittplast på klösmöblen går att förboka redan nu…Räcka ut tungan

supermoccine
0

Ah, nice. Ser ut som en jag spanat in på tyska ebay.

Bilderna blir avlånga när du förminskar dem för att du tagit tag i sidan och inte i hörnet. Tar man i hörnet behåller man förhållandet mellan höjd och bredd.

Engla
0

# 10 Jag har tagit i hörnet. Men de blev konstiga ändå.

Alexej
0

Jättefin klösträd!:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Simson
0

Kan vi inte komma och få vara med och fira 3,5 årsdagen??? Flört

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Faxlin
0

Ohh, den är såååå fin.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

supermoccine
0

#11 Hmm.. knepigt

JosephineF
0

Man kan göra så att man klickar upp bilden i nytt fönster och drar i fönstret till önskad storlek INNAN man kopierar bilden och lägger in den i inlägget.

Knappt så jag fattar min egen beskrivning.. =/ *yr*

Sidentass
0

Åhhhh vilken underbar julklapp!

Vågar inte visa den här tråden för mina missar..för då skulle dom bli mäkta avundsjukaFlört