Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 2165 ggr
Zebben
0

Katt söker sin ägare!

Denna katt är upphittat i Älta. Någon som känner igen henne. Har varit borta i minst 3 v. kanske längre. Hon är liten, kärleksfull, pratig och tillgiven. Måste ha rymt eller blivit utslängd då hon är väldigt kelen.

Zebben
0

Helkropp, sämre bild

Alexej
0

Kollar under länkar till olika katthem i Stockholm. Där kan man kolla bortsprungna katter eller lägger själv in en annons. DV Stockholm avlivar katter. Sedan måste du göra en anmälan hos polisen. Tar med katten så att de kan se om katten är id.märkt. KKS.nu har också en del efterlysningsannonser.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

svemar
0

Oj lillkissen.. bra tips Alexej gav! Tur att kissen får vara inne på nätterna iaf, det är ju kallt ute nu.

vanessa
0

Sätt upp lappar i området, samt annonsera själv, både i lokatidning och på nätet. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Kan man inte lägga ut annons för upphittade katter på blocket med? Där läser säkert många. Kan ju vara värt den tian eller tjugan det kostar.

kattassen
0

Var ligger Älta, låter långt upp i landet?

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Alexej
0

Stockholm- fast jag fick också kolla på kartan:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Simson
0

Söder om söder i Stockholm. Har just pratat med en som har "tappat bort" sin katt just i Älta…den var dock rödtigré…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Lena
0

Stackars kissen! Följ de goda råden här ovan så gör du vad du kan för att kissens ägare ska hittas. Hoppas på det bästa! Skriv och berätta hur det går.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

svemar
0

hur har det gått?

leiane
0

Mysan försvann den 6/8 från tumba .Har satt upp lappar överallt ,Letat natt och dag, Massor av folk ringer .Men när man kommer är det inte hon.Ett medium sa att jag skulle få hem henne till jul. Hon är öronmärkt M8152. Om någon hittar henne ring KATTHEMET iSÖDERTÄLJE DET ÄR HON PÅ BILDEN

essut
0

#11 Var i Tumba, vilken gata bor du på??Så jag kan hålla utsikt när jag är där…

Erika91
0

Men då kommer det här att lösa sig då :)

Alexej
0

Stackars leiane! Hoppas du får snart tillbaka din katt!

[Mariaxx]
0

*putt*

Fick hon tillbaka sin katt??

maggan47
0

undrar också Maggan47

Alexej
0

Leianes katt är på hennes Avatar.