Skribent toppen för hela Ifokus
Ja vem hittar vi i toppen denna månad?
Mest aktiva skribenter senaste månaden (hela iFokus)
Användare
Antal inlägg
Gunilla.H
1763
Jennie104
1526
LisetteS
1458
Hera
1414
Elisabeth.J
1400
Clariiz
1287
-pson-
1202
Alexej
1190
gejsa
1103
ÅsaF
1063
ciss
1047
-Jossan-
925
Niike
923
Anne_N
921
Rickard07
921
Ave-Solis
844
KvirrZ
819
Wiizy
792
vanessa
780
aliciia
779
Maria
762
Sara87
744
Grodan
718
sarae
717
Annette
712
sputtnick_plexus
704
Asa_N
676
LinaN
660
Margareta
652
medde
646
Brokenfether
639
twinnie
632
Xiox
626
LeffeD
624
SharpMissy
619
Sotis
618
lisette
615
Attlid
612
Ellen_95
596
FerretCrow
560
Kajsa_
560
zeretki
558
Pasi
554
-Cindy-
542
Abico
533
bubbelbubbel
533
Bybo
531
_thilda_
523
Tittut
517
Skogskraft
504
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Haha, vill du att jag ska kommentera det? Jag såg det. Blev faktiskt väldigt förvånad….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Det var inte dåligt jobbat Gunilla! Jag var själv inte ens med på listan denna gång. Fast jag har inte varit så aktiv de senaste veckorna eftersom jobbet stal all min tid.
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Nä, men en del har väl att göra med, att jag tog över Svensk Natur också. Kollar du bara på Hittis, så är jag inte etta
Mest aktiva skribenter senaste månaden
Användare
Antal inlägg
Alexej
94
Lena
88
-Jossan-
74
Gunilla.H
48
sofia85
40
MorganP
36
modell_flickan
32
Wiizy
32
Naquita
30
evamojje
28
vanessa
28
johnnys girl
26
DavidE
26
Highlandertess
24
ÅsaF
24
Ciiviic
20
Imasy
20
Jenna_Gun
20
siberlina
20
Klasson
18
HannaAkutgruppen
18
Sidentass
18
Engla
16
Onikan
14
storAnnette
14
anebit
12
Ankie
12
Katter_e_mitt_liv
12
Simson
12
kattlover
10
Jenya
10
Issa
10
essut
10
Ankah
10
Cuyo
10
LeffeD
10
maggan47
10
marieborg
10
tessan_
10
Elcyion
8
Kristine
8
solweig
8
supermoccine
8
Winta
8
yavannaKementari
8
zenita
8
Hennum
6
karin.s
6
kattassen
6
Knubbs
6

Heja Gunilla!!! Du är bäst! Jag är nöjd med att "bara" vara med i hittekatters lista och i gott sällskap "där nere". =)
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Nej då, jag är bara en bråkig j**l….

Ser jag i syne, ligger jag på 8 plats?!

Ja du Wizy, du har varit aktiv du! =)
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Har jag bara skrivit tolv inlägg denna månad!?
Det känns som mycket, mycket mer!
Det kan väl ändå inte stämma?

Jag ligger 3;a…..från slutet
#9 jag tänkte först samma sak angående mina 10 st men det måste var inlägg som du påbörjat och skapat själv och inte alla kommentarer man gör i andras "trådar". Eller har jag fel??

Nej det måste vara trådar vi skapat. Tyckte oxå det var konstigt för nog har jag skrivit mer än 6 inlägg….
ÖÖÖHHHH, vet inte…….Nån som vet mer?
Tror inte att statistiken stämmer. Det har varit mycket strul med den. För det skulle betyder att jag har skrivit 94 inlägg på hittekatter och 1096 inlägg på andra sidor och det kan inte stämma…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Ja, verkar lite knepigt, måste jag säga

Ja, det är en intressant fråga vad statistiken baseras på? Tycker att många skriver väldigt mycket, men ändå kommer långt ner. Fast det är ju ingen tävling. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
har jag bara skrivit 10 inlägg sista månaden, känns som om jag skrivit massor om Lucas och tjejerna Maggan47
Jag har då inte startat 20 trådar denna månad, det är jag säker på men jag har då svarat på alla inlägg som har funnits under denna månad.
Jenna
ja, jag svarar ungefär likadant som Jenna. jag har väl gjort mer än 48 inägg på Hittis denna månad…..
Jag tror inte listan för Hittekatter stämmer. Att ingen av oss skulle skrivit mer än 94 inlägg kan inte vara riktigt. Just den statistiken har varit ur funktion en längre tid. Verkar därför inte som siffrorna speglar verkligheten ännu. Ta den därför med en nypa salt.
//Lena
Och alla inlägg ska vara jämna tal? Vi får nog vänta tills den är uppdaterade…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#21 ?
Sen fattar inte jag, är det skillnad mellan kommentarer och inlägg? Skall man i så fall inte få något för kommentarer i ett inlägg?
Å jag har tydligen inte deltagit alls öht….. hm
Jenna_gun, alla inlägg i hittekattssidan är på jämna tal: 8, 10,16 osv
Det kan inte stämmer….
#24 & #23 Nej som jag skrev här ovan, den statistiken kan helt enkelt inte stämma. Om jag fattat det rätt räknas alla inlägg man gör, både nya trådar samt svar i redan existerande trådar.
//Lena

#26: Exakt allt man skriver ska räknas. Och jag har då skrivit bra mycket senaste månaden. Mer än vad som uppskattas av sambon i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#27 Ja du har varit flitigare än undertecknad som var dålig på att skriva denna månad som sagt. Tror helt enkelt att siffrorna för Hittekatter har hakat upp sig.
//Lena

#29: Det är nog inte bara för hittekatter. Det stämmer inte på andra sajter jag är på heller.
Audiatur et altera pars
#30 Då har nog inte den funktionen som räknar aktivitet på enskilda sajter börjat fungera som den ska ännu.
//Lena

#31: Tror faktiskt inte att någon av de två listorna stämmer. Inte den för alla sajter heller tyvärr. Vet att många medlemmar på flera sajter tycker om dessa listor.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars

Detta e ju sjukt, någon borde fråga johan eller nån som jobbar med iFokus… :O)
Jag har INTE skrivit så många inlägg, eller har jag det?! ;P

He he….jo, Wizy, du är typ inlägsinkontinent…bara sprutar ur dig!

haha Anka! Nu ska vi inte ha så roligt. jag som är så tyst.
Haha, hittade du på ett nytt ord samtidigt? "Inläggsinkontinent" Hahaha, jag har lätt och skriva, ja. det kan jag väl medge. ;)

jag tror inte heller dom stämmer om jag ska vara ärlig..
känns som om jag skrivit mer än 20 inlägg :P HAHA..
men ska visa Fredrik denna :P Så kanske han säger : Du är kanske inte en så stor datanörd iallafall :P HAHA