En tanke inför julen
Både rentjurar och renkor får horn på sommaren. Tjurarna fäller sina i början på vintern. Honorna behåller sina horn tills de kalvat på våren. Det betyder att alla jultomtens renar är honor Det borde man ju begripit. Det måste vara kvinnor som klarar av att dra en fet karl i röda kläder till rätt adresser runt hela jorden, utan att fara vilse
MEN DET VISSTE VI JU GOD JUL Maggan47

Haha det visste jag inte om renar! :D
Jag som alltid trodde att det var renhannar som drog tomten :P
God Jul på dig med! :D

Sicken jäkla könsdiskriminering som pågår här inne 

Ha ha! Ja, han hade nog inte mått helt dåligt av att hoppa av släden och hjälpa till att dra lite då och då…"fet karl"….ha ha ha ha ha ha ha ha ha!!!

Hhaha…tycker oxå han ska hjälpa till att dra!
#2 Ho ho Morgan..blir så när det är så mycke kvinnfolk här inne
Ja de e så sant så maggan 47.
//Pia

Då måste jag få komma och förstöra allt då. Eftersom alla tomtens renar har kill namn så tror jag starkt på att det är killar som drar tomten. Men de har bejakat sin feminina sida så de behåller hornen kvar :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ni skojar. Ni tror INTE på tomten… det får ni inte. ;) för då tror ni fel. tomtar finns inte. =)

#2 *fniss*

haha…så sant så sant! Så komiskt med karlar som vägrar erkänna att de är vilse och vägrar fråga någon om vägen. Vad är det som är så farligt med att fråga om det? Måste vara en prestige-grej…Detta inlägg fick mig att skratta gott. Tack så mycket för det! :-D

Wizy, tomten finns visst….du har ju fått flera bildbevis, bara i den här tråden!!!!
Vad det gäller renarna så tror jag att de är lite modernt metrosexuella för, som Maggan skriver, ingen pojkren hade klarat av att släpa fram det rödklädda fettot och alla presenter - det måste vara tjejer!
Så sant som det är skrivet. God Jul önskar vi också till Er alla.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren