Upphittad/hemlös katt, Falun-Dalarna
Hem till jul
![]()
Vem saknar eller kan hjälpa
social och trevlig gråtigrerad
katt som uppehåller
sig i Vallhalla.
023-195 35
Puttar upp!!!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Tänkte även ringa detta nummer ikväll och höra lite, men jag kastar en blänkare här också ifall nån kan hjälpa.
Vad är det för en katt?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
telefon numret går till Dalarnas tidningar såg jag nu. hmm, får luska lite…
Alexej- såg annonsen i Falukuriren.
Valhalla, där det står att den håller till, ligger mittemot min särbos hus, har dock aldrig sett denna kisse.
Bra om du får reda på lite mer om katten.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
även denna
fick inget svar, misstänker att man bara får tag på dem kontors tid, då jag sitter låst på jobbet *bläääk*
finns det någon annan som har tid att ringa redaktionen? bara luska fram om det finns någon privat person som vet mer om katten? om den är id-märkt, om den kan fångas in osv?

Putt för denna stackars katt
Puttr upp…..
Jag kan ringa dit i morn. Måste bara skriva en stooor lapp med påminnelse och tejpar fast på skärmen:)
Tack! HAr fullt upp i morgon och har fullt upp att skälla på F***g j****a firman som jag lämnat in min laptop hos….
ja, det hade varit toppen om du hade möjlighet att einga! lite lättare att hjälpa kissen om man har lite mer info om den.
*puttar*
Upptagen hela tiden!

Det var en kvinna som jobbar för djurskyddet och tidningen är hennes arbetsplats.
Katten blir matad av en äldre kvinna som sökte hjälp hos djurskyddet. De kommer att ta in katten om ingen hör av sig och omplacera katten då.
Då var det löst! :)
åh vad skönt att höra!
tack för hjälpen!

Skönt att höra!