Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 540 ggr
Sidentass
0

Ett julkort betyder så mycket..

Idag fick vi ett så fint julkort från ett äldre par som bodde på samma bygata som oss då vi var bosatta på landet i Småland. Det paret var de grannar som vi hade bäst kontakt med, när vi träffade på "frugan"  under våra promenader hade hon alltid något postivt att säga om våra missar.

Nu hade dom blivit översvämmande av möss sen vi flyttade därifrån, dom saknar glädjen av att se våra missar springa därikring..vidare skrev dom att dom tagit hand om en liten kattunge som helt fräckt blivit dumpad där i byn…detta kort skänker mej så mycket värme…vad gott det känns att få så värmande ord om missarna från människor som bryr sig..

JosephineF
0

Underbart..

Jenna-Gun
0

Jättefint av dem att skicka julkortet, Den kissen får lite att göra framöver gissar jag

Jenna

Alexej
0

Jag blir också alltid jätteglad över julkort, tycker det är en bra tradition i våra internettider.

Men jag har inte skickat en enda i år:(

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Ja så fint! Kan du få dem att kastrera kissen också så har du vunnit allt!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Erika91
0

Å jag förstår att du blev glad :)
Julkort är roligt att få! :)

Faxlin
0

Ja ett julkort kan göra ens dag lite gladare. Och då det dessutom står så mycket fint om missarna dina förstår jag att det gör dig glad.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Highlandertess
0

Vad roligt! Förstår precis hur kul det är eftersom jag fick ett mycket uppskattat julkort idag :-)